(Ross POV)Ik lag weer te slapen. Ik voel me echt een baby. Ik heb iedereen nodig. Ik kan niet meer voor me zelf zorgen. Ik kan niet meer lopen, ik draag weer luiers en huil altijd. Ik zuchtte even. Dan opende ik mijn nachtkastje en haalde mijn songboekje uit. Ik begon een beetje te lezen. Ik mis het om muziek te maken. Dan kwam rocky de kamer binnen. " ben je waker?" Vroeg hij. Ik knikte en keek verder in mijn boek. " mag ik eens kijken?" Vroeg rocky en kwam naast me zitten. Ik liet mijn boekje zien en ging weer liggen. " ze zijn wel goed.." zei rocky. Ik glimlachte eens.
" gaat het wel met je? Je bent zo stil..." vroeg rocky bezorgt. Ik kwam recht en kroop op rocky zijn schoot en legde mijn hoofd in zijn borst. En piepte zacht.(Rocky's POV)
Er was iets met ross. Hij was wel stil. Hij kroop op mijn shoot en legde zijn in mijn borst. Ik wiegde hem zachtjes en wreef door zijn haar. " ben ik een last?" Vroeg ross dan.
" tuurlijk niet... dat ben je niet. Waarom vraag je dat nu?" Ross zuchtte even. " dat voel ik gewoon... jullie moeten constant op me passen... En ik heb voor alles hulp nodig." Ross begon weer zacht te huilen. Ik kuste zijn hoofd. " het is oké maatje het is oké. Kom je met me mee?" Ross knikte. Ik wikkelde hem in zijn deken en tilde hem op en bracht hem naar beneden. Ross was intussen gestop met huilen. Hij zabellde aan zijn deken. Ik ging in de zetel zitten en nam hem op mijn schoot. Ross is echt gegecht aan zijn deken. Hij kan niet meer zonder.. toen riker en ryland het eens afpakten was hij echt van streek hij begon te schreeuwen en te huilen. Gelukkig heefd het nu terug. Ik hoorde ross zacht lachen. Het voelt zo goed om hem zo te zien. ik kuste weer zijn hoofd. dan wandelleden riker en ryland de woonkamer binnen. ik trok ross dichter tegen me aan. ik ben bang dat ik dat ze hem pijn zouden doen. " ik doe hem niets ik wil de andere ook spreken." zuchtte riker. ik knikte. " waarover ?" zei ik. " dat zal je zo horen." zei riker.(POV Rydel's)
riker wou ons spreken. waarover weet ik niet. " oké jullie weten intussen al dat ik een platcontract krijg.. maar dat wilden we als band.. dus heb ik besloten.. om weer een band te vormen... wat vinden jullie." zei riker. ik trok grote ogen. we vormen een band. " dus moet ik teken?" vroeg riker. " ja!!" zeiden we allemaal.