weer vrienden

68 3 0
                                    

( ellington's pov )

Ross keek rustig mijn kant op. Ell zei hij zacht. " ja rossy.. rustig maar.. het spijt me zo!" Ross klampte zich aan me vast. Het is oké zei hij. Ik ging op de bank zitten en Rocky kwam naast me zitten met ross op zijn schoot. Ik was blij dat ik hem terug zie. Onder weg naar hier vertelde rocky me alles. Ik wist niet dat het zo erg was. Als ik dit had geweten had ik hem van in het begint geholpen. Ross kroop mijn kant op en knuffelde me. Ik nam hem in mijn armen. Weten de andere het? vroeg hij. " ik ga het proberen... naar mijn zullen ze misschien luisteren." Ross knikte. Help me staan. Ik keek rocky aan. En we hielpen ross recht. Ross had veel moeite om zelf te staan. lukt niet! Jankte hij. Wij zakte steeds door zijn benen. Hij begon te huilen. " sssst rustig maatje. Het komt wel goed." Ik en rocky namen hem in onze armen. Ross bleef huilen. Rocky tilde hem op en wreef sussend op zijn rug. Ross begon rustig te snikken. Toen kreeg ik een berichtje van rydel. Wat is er voetg rocky. " ze vraagt of ik nog lang kom. Wat moet ik zeggen?" Stuur gewoon ja. Zei rocky. Ik knikte en ging de kamer uit. " ik ga moet ik het de andere vertelen?" Als dat lukt zei rocky. Ross was intussen gestop met huilen. Hij zag er moe uit. Ik ga hem klaar maken om te slapen zei rocky. Ga je mee? Ik knikte en volgde rocky naar boven. Rocky zette ross in bad ik spoelde hem met warm water. Ross ontspande zich. Dan veranderde rocky ross luier en Dan werd hij in bed gestopt. Ik gaf ross een kus op zijn voorhoofd. " slaap lekker maatje." Toen gingen rocky en ik benden. " als er iets is.. bel maar. Zelf al is het midden in de nacht." Rocky glimlachte en gaf me een knuffel. Dankje. zei hij. Dan ging ik weg. Ik ben blij dat ross en ik weer vrienden zijn.

ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu