net een klein kind

60 2 0
                                    

( rydel's pov )

Ross probeerde weer te slapen. Maar hij bleef maar woelen. " ben je nog altijd moe?" Vroeg ik dan. Ross trok zijn schouders op. Ik begon hem rustig te wiegen. " het is beter dat hij nu wakker blijft.. anders slaapt hij vannacht niet." zei rocky. Ross jankte even. " Ik weet dat je moe bent maatje... Maar dan slaap je vanavond extra goed." Zei rocky lief. Ross zuchtte even.
" wil je iets doen?" Vroeg ellington. Ross trok weer zijn schouders op. " leg hem maar in bed.." zei rocky. Ik knikte en samen met ellington ging ik naar boven. We stopen ross in. Ross stak weer zijn duim in zijn mond en sloot zijn ogen.

We gingen teug naar beneden. En gingen terug voor tv zitten. " slaapt hij?" Vroeg rocky. " ja... maar hij is veel moe de laatste tijd." Zei ik bezorgt. Rocky knikte.
Even later horden we een bonk van boven en weer gehuil. We gingen snel naar boven om te kijken. Ross lag weer op de grond. " weer gevallen?" Vroeg rocky en tilde hem op. " ik stootte mijn hoofd.. er zit een bult.." huilde ross zacht en voelde aan zijn hoofd. " het is maar buil. Dat is niet erg." Zei rocky en kuste zijn hoofd. Ross huilde verder. Rocky wreef sussend over ross zijn rug.

( Ross pov )

Ik was weer uit bed gevallen. Ik heb mijn hoofd gestoten tegen mijn nachtkastje. Rocky Zei Dat het maar een buil is. Maar het deed pijn. Ik bleef huilen. Het is al de tweede keer dat ik uit bed val. Ze probeerden me te troosten maar het hielp niet. Rocky wikkelde me terug in mijn dekentje. Ik zabbelde er een beetje aan en kalmeerde. Ik keek in het ronde. Moe was alleszins niet meer. Rocky en de andere brachte me naar beneden. Ik spartelde om weg te komen. " wil je weg?" Vroeg rocky. Ik knikte. Rocky lachte even en zette me op de grond met mijn deken over mijn schouder. Ik kroop wat rond.

( rocky's pov )

Ross kroop wat rond. Hij was net een klein kind nu. Maar dat vind ik niet erg. Ik vond het zelf schattig om te zien hoe ross rond kroop. Rydel had hem zijn teddybeer gegeven. Ross zat er op de grond mee te spellen. Hij zag er weer even gelukkig uit. Ik schudde lachend mijn hoofd. En ging naar hem toe. Ross keek me lachend aan. Ik pakte rustig zijn deken en legde het over zijn hoofd. Lachend pakte hij het er af en gooide het op mij. Ik lachte even en begon ross te kietelen. Ross begon te lachen en te spartelde met zijn armen En benen. Dan nam ik hem in mijn armen en kuste zijn wang. " ik hou van je rossy." Fluisterde ik zacht.
" ik ook van jou." Zei ross zacht. En wreef over mijn gezicht. Dan gaf ik hem zijn knuffel. " speel maar rustig verder maatje." Lachte ik. Ross keek me aan. " wil je met me veder spellen?" Zei hij en keek me aan met zijn chocolade bruine puppyogen. Ik lachte even. " vooruit dan maar he." Het voeld goed als ik mijn broertje aan het lachen krijg. Hij heefd me gewoon nodig... En ik heb hem nodig.

( rydel's pov )

Ik vond het super om mijn broertjes samen te zien. Ik vond dat eigenlijk altijd al leuk. Rocky zorgt echt goed voor ross. Ik glimlachte even en legde mijn hoofd op ellington zijn schouder. " je broertjes zijn echt cool." Lachte ellington. Ik lachte even. Dan zag ik dat ross op rocky zijn rug klom. Ik begon te lachen. " paardje " lachte ross. En rocky stond op. " dat vinden je natuurlijk plezand
He?" Zei rocky lachend. Ellington kon ook zijn lach niet meer houden. We lagen alle bij bijna op de grond van het lachen. Rocky liep wat rond met ross op zijn rug. Het was echt super om te zien. Ellington stond even op. Ach nu we toch bezig zijn... Ik sprong ook op zijn rug. " erg volwassen hoor." Lachte ellington.

ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu