daar zijn vrienden voor

63 3 0
                                    

( rocky's pov )

Ik lag zacht te snikken op mijn matras. Ross lag naast me.  Hij huilde zacht mee. " het spijt me echt." Ross zuchtte. Het is oké snikte hij. Het is hun probleem. Ik knikte toen kwam ellington binnen. Gaat het een beetje? vroeg hij. " kan beter." Hij knikte en omhelsde mij en ross. Ik stopte maar ross huilde verder. Ik wreef sussend over zijn rug. " het spijt ons echt.. We konden het proberen..." Ross maakte zich zo klein mogelijk in mijn borst en huilde verder. Ik probeerde hem te kalmeren maar niets werkte. Hij in nu ontroostbaar. Ross kroop weg en verstopte zich weer onder zijn bed. Kom mee zei ellington. Laat hem even alleen... Ik knikte en ging de kamer uit. Gaat het weer? Vroeg abby. " een beetje... Maar met ross minder.." hebben jullie alles geprobeerd? Vroeg rhdyian. Ik knikte. " alles... ze luisteren gewoon niet meer naar ons." waar is ross? vroeg mack. " onder zijn bed... laat hem daar maar even ik heb geen zin om weer te pakken." moet ik eens proberen vroeg ellington. " dankje maar ik denk niet dat hij daar zo blij mee zal zijn.." ik kan proberen ze hij en ging naar boven. 

( ellington's pov ) 

ik ging de kamer in. ross zat op de grond vanaf hij me zag kroop hij weer onder bed. ik schudde mijn hoofd en bukte me zodat ik ross kon zien. " blijf je daar de helle dag zitten? of kom je nog bij ons? " ik blijf hier snikte ross zacht. " dus je gaat daar slappen?" als het moet blijf ik hier de rest van mijn leven... ik lachte van ross zijn opmerking. " dat is heel lang hoor...  kom gewoon hier.. ik weet dat het niet leuk is maar we willen helpen... daar heb je vrienden voor." ik hoorde ross zuchtten en huilen.  uiteindelijk kroop ross van onder zijn bed. " goed zo ross.." hij kroop in mijn armen en huilde verder. ik begon hem te wiegen. " ssst stil maar. ik ben hier ik ben hier." toen kwam rocky binnen. het is je gelukt.. zei hij verbaast. " je hebt het of je hebt het niet.." rocky lachte en kwam naast ons zitten. je bent een goede vriend. zei rocky.  " jij ook." ross was intussen in slaap gevallen. we legden hem in bed en gingen terug naar benden. 


ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu