hervallen

68 3 0
                                    

( Ross pov )

We zijn paar dagen later. Ik voel me nog steeds slecht over ons gesprek. Ik liep alleen op straat. Toen zag ik mijn ouders lopen. Ik slikte even maar ik moest er gewoon bij gaan. " het..." Ik kon mijn zin niet afmaken. Wand pap onder brak me. " ik wil je nooit meer zien of spreken ross je bent mijn zoon niet meer!!! Ik haat je!!!!!!! Verdwijn uit mijn ogen!!!" Ik keek mijn moeder hulpeloos aan. Maar ze niegeere me gewoon. En ze wandelen gewoon door. Pap Zijn woorden kwetsen me hard. Ik barste in trannen uit. Gelukkig was de muziekwinkel niet ver met mijn laatste krachten rende ik er naartoe. " he ross! Lang niet gezien... Gaat het wel?" Zei alison. Ik liet me vallen en huilde verder op de grond. Ik voelde dat iemand me oppakte en op de zetel legde. Het was cody. " is er iets gebeurd?" Ik zuchtte. " mam en pap haten me. En de andere van mijn familie ook. Alleen rocky houd nog van me!! Pap zei dat ik zijn zoon niet meer ben" " Jullie zijn op gesprek geweest? Abby vertelde het me." " ze schreeuwden tegen me!!! Pap zei net dat ik zijn zoon niet meer ben!!!" Ik bleef huilen. " ik bel ze.." hoorde ik alison zegen. Ik bleef door huilen.

( alison's pov )

Ik belde abby ze moesten ross komen halen... Wand hij kan niet meer alleen weg. Hij is te zwak " hey abby... Hoi mam wat is er? Kunnen jullie ross komen halen? Hij is hier... En is hellemaal over zijn toeren.. w- wat? Wat is er gebeurt? Er was een inseidetnd tussen hem en zijn ouders.. kunnen jullie? Tuurlijk we komen er meteen aan... ok lieverd." Ik legde af en ging naar ross. Ik ging naast hem zitten en legde voorzichtig zijn hoofd in mijn schoot. Hij bleef huilen. Toen kwam er een jongen binnen. " ross!!" Riep hij en ging naar hem toe. " ken je hem? " " ja hij is een goede vriend van me. Wat is er gebeurd?" " hij kreeg ruzie met zijn ouders...Ik heb mijn kinderen al gebeld om hem te komen hallen hij woond bij hen. Wat is je naam eigenlijk?" " ellington." Zei hij en Hij pakte ross voorzichtig op en wreef sussend over zijn rug.

( ellington's pov )

Alison vertelde wat ross vertelde. Ik ik kookte van woede. Wie zegt nu zie iets tegen zijn eigen kind? Ross kan heel slecht tegen dat soort beledigingen. Hij is heel gevoelig. Ik ging zitten en wiegde hem maar het werkte niet. Ross is nu echt ontroostbaar. Toen kwamen de andere binnen rocky kwam naast me zitten en legde zijn armen om ross heen. " wat is er geurd??" Vroeg rocky bang. "P-pap zei d-d-ďat ik zijn zoon niet meer ben.. En me haat." Huilde ross verder. Ik zuchtte. En bleef ross wiegen. " het komt wel maatje.." " nee!!! Komt nooit meer goed!!!! " huilde ross. Het duurde een tijdje maar uiteindelijk huilde hij zichzelf in slaap. Rocky nam ross van me over. " wat moeten we nu doen? Ik weet het echt meer." Zuchtte rocky. " ik weet het ook niet." Toen gingen we naar huis.

( rocky's pov )

We gingen naar huis ik pakte ross op. Toen we thuis waren werd ross wakker. Hij stond op punt te huilen. " stil maar jongen. " ik wiegde hem weer. Ross legde zijn hoofd op mijn schouder en begon zacht te janken. Even later viel hij in slaap. " jongens ik heb even frise lucht nodig.. " ellington nam ross over. En ik ging naar buiten. Ik liep door de stad. Toen zag ik riker rydel en ryland lopen. Ik voelde woede steken. En ging op ze af. " jullie zijn erg!!!!!" Ze keken me aan. " wat bedoel je nu weer?" Vroeg riker. " je weet heel goed wat ik bedoel!!!" " ik ben niet mee.." zei riker verwart. Ik zuchtte van ergernis. " ross heefd pap en mam gezien... En pap geefd gezegt dat ross zijn zoon niet meer is!!!" Schreeuwde ik. " dat is dan terecht.." zei riker gewoontjes. Ik voelde woede koken en pakte hem vast. " jij bent zo erg!!!" " laat me los gast!!!" Ik liet riker los en ging boos weg.

( ross pov )

Ik wakker op ellington zijn schoot. " waar is rocky?" Jankte ik. " even gaan wandelen. Ross." Zei ellington en wreef door mijn haar.ik  jankte verder. Maar ik begon te huilen.

( ellington's pov )

Ross begon weer te huilen. Ik probeerde hem te sussen maar hij bleef door huilen.
Ik zuchtte en wreef sussend over zijn rug. Uiteindelijk huilde hij zich zelf in slaap. " ik ga hem in bed legen." De andere knikten. Ik pakte hem op bracht hem naar zijn kamer. Even later was rocky terug. Hij vertelde dat hij ruzie kreeg met riker. " we blijven voorlopig uitelkaars buurt.. wand dit kan echt niet meer. Het is beter zo.." " ja.. is ross boven?" Vroeg rocky. Ik knikte " ja maar... hij is hervallen... hij doet niets anders meer dan huilen." Rocky zuchtte alleen. En ging naar boven.


ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu