( ross pov )
Ik werd waker. Ik lag in bed. Ik voelde me ongemakkelijk. " nee toch? Ik ben weer nat.." Ik schaam me dood. Er liepen een paar tranen over mijn wangen. Ik haat dit echt... Ik voel me echt zwak. Ik begon te huilen. Even later kwam rocky mijn kamer binnen. Wat is er maatje? Ik snikte alleen. Ik schaam me echt om dit te zeggen. Rocky tilde me op. Ben je nat? vroeg hij. Ik knikte alleen. Waarom zeg je dat dan niet? Vroeg hij. " ik schaam me gewoon... Ik haat dit..." ssst suste rocky terwijl rocky over rug wreef. Hij bracht me naar de badkamer en veranderde me. Is dit beter? Ik knikte alleen. " rocky... heb jij je ooit voor iets geschaamd?" Niet echt zei hij. Alleen... toen ik ooit op school niet oplette... en me voor schut zette voor de helle klas... " wat gebeurde er?" Rocky schudde zijn hoofd dat zou je wel willen weten he? Lachte hij. Ik knikte alleen. Rocky zuchtte en begon zijn verhaal. Wel ik zat met een film in mijn hoofd tijden de wiskunde les... de leraar vroeg me iets... en ik zei net dat stuk uit die film... en dat was... : hou je kom dicht!! Echt iedereen keek me aan.. zo gênant. Ik keek rocky aan en begon te lachen. " meen je dat?" Ja lachte rocky... Ik schaamde dood. " kan ik geloven. Dankje." Rocky tilde me op. Ga je mee naar beneden vroeg hij. Ik knikte alleen. En legde mijn hoofd tegen zijn schouder.