( ryder's pov )
We horden de naam lynch vallen. We verstijfden. Is er iets? vroeg mam ons. " n-nee mam. Tot later." Abby sleurde naar buiten.doe de groeten aan ross riep ze ons na. Ik zag dat die mensen elkaar weer aan keken. " ab? Ross zijn achter naam is toch ook Lynch?" Ja zei abby. Ross toonde toch laatst een foto van zijn familie? Die mensen leken er op?! "Moeten we hem dit vertelen?" Ik weet het niet zuchtte abby.
( ross pov )
Ik lag te huilen. Ik heb net een spuit gekregen en ik haat dat! Abby probeerde me te kalmeren maar het hielp niet. Ik bleef door huilen. Toen kwamen de andere binnen. Hey ross zei mack. We moeten je iets vertelen. " wat?" Snikte ik. We hebben je familie in de muziek winkel gezien. Of tenminste denken we. Zei ryder. Ik keek ze aan. En toonde een foto die naast me lag. Ja zuchtte mack dat waren ze. Er ging ineens zo veel door me heen dat ik niet wist wat ik moest doen. Lachen?, schreeuwen? Dus huilde ik gewoon weer.. dat is het eenige dat ik noch kan. Laat hem even alleen zuchte rhdyain. En ze gingen de kamer uit. Ik bleef huilen. En drukte mijn teddybeer tegen me aan. Ik miste ze zo hard. Maar ik wil ze niet meer! Of toch? Ik weet het niet meer! Ik bleef huilen. Toen kwamen ze weer binnen. Ryder pakte me uit bed en probeerde me te wiegen. Ssst fluisterde hij. Het komt goed. Ik bleef huilen in zijn schouder. Maar uiteindelijk stopte ik. Flink zo zei hij en legde me weer in bed. Ik keek de vierling aan. En viel in slaap.