ontvoerd 2

55 4 1
                                    

( rocky's pov ) 

ross was nog altijd niet terug. ik heb de helle nacht wakker gebleven. ik mis hem echt. en ik  maak me echt zorgen. ik zit nog steeds te huilen. ik was ontroostbaar. niemand kon me kalmeren zelf ellington niet. Ik lag op zijn bed met zijn deken en teddybeer. " w-wat als ik hem nooit meer terug zie?" snikte ik. " we vinden hem wel.. kom mee de andere willen naar de politie gaan.." zei ellington zacht.  ik knikte  en ging mee. ik was zo bang dat ik hem kwijt zou raken. hij is alles  wat ik nog heb. ik ben iedereen kwijt van mijn familie. maar dat is niet zijn schuld.. maar van ons allemaal. ik huilde nog steeds. " ross.. waar ben je toch.." fluisterde ik door mijn tranen. 

( ross pov ) 

" hou op alsjeblieft!!!!! stop er mee!!!.." ze  bleven me maar slaan en schoppen.dan ging Dales  de kamer uit. en kwam terug met een aansteker. ik probeerde weg te kruipen maar ze hielden me tegen.  ik schreeuwde het uit toen het vuur tegen mijn arm kwam. dan sloegen ze in mijn gezich en plakten de tape weer op mijn mond. maar ze bleven door gaan. ik schreeuwde in de tape. de tranen stroomden over mijn wangen.  ik wilde hier zo snel mogelijk  weg. ik hoop dat ze me snel vinden. toen gingen ze de kamer uit. ik schreeuwde in de tape in de hoop dat iemand me hoorde.  Maar tevergeefs  ik ben doodsbang nu. ik ging liggen en rolde me tot een bal en huilde verder. 

( rocky's pov ) 

ze gaan nu ross proberen zoeken. ik wilde alleen zijn en rende het park in. bij de vijvers liet ik me vallen en huilde verder. waarom was ik niet bij hem? ik had hem moeten beschermen. ik heb het hem belooft.. " ik ben de slechtste broer ever!!! ik ben het niet waart!!" huilde ik. toen voelde ik dat er iemand zijn hand op mijn schouder legde. het was ellington. " ben je niet.. " zei  hij. Ik keek op.      " ben ik wel.. Ik was er niet.. niet toen hij het huis uit werd gezet,  toen we ruzie maakten met de familie, nu..." " je was er wel... je was er toen het ech mis ging.. je troostte hem toen hij een helle nacht had gehuild... , je probeerde hem weer in elkaar te zetten..." Ik zuchtte even. "  En toen viel hij weer uit elkaar... Maar ik ben ook de slechtste vriend.. door mij zijn jij en..rydel uit elkaar..."  ellington zuchtte even. " dat was mijn keuze... Ik wilde niet meer samen zijn omdat we te veel ruzie maakten..." " over ross...." snikte ik. Ellington nam me in zijn armen. En wiegde me een beetje. Ik stopte met huilen en stond op. En dan zag ik dat de vierling er ook aan kwam. " is er al nieuws?" Vroeg ik bang." Nog niet." Zuttch te ryder. Ik zuchtte en ging op het grasveld zitten. Iedereen kwam bij me zitten.  Het voelde best goed dat ik wist dat er mesnen zij die me nu steunen. Maar dan zag ik riker,rydel en ryland lopen.  Ik deed een teken. " ze gaan toch niet kwaad worden om wat er is gebeurt he?" Vroeg rhdyian. Ik trok mijn schouder op. We hebben nog nooit echt gevochten. Ze zagen ons en kwamen op ons af. " here we go again " zuchtte ik. En stond op.  Ik hoop dat er geen gewonden vallen. " ik haat jullie!!!! Jullie zegen dat wij erg zijn maar jullie zijn zelf erg!!!" Schreewd riker. Ik rolde met mijn ogen. " ik heb geen zin om nu ruzie te maken we hebben te veel aan ons hoofd. Oké?" Zuchtte ik. " is je broertje nog steeds zoek?" Zei ryland pesterig. Ik moest me in houden over ik ging klappen uit delen. " luister goed jullie!!! Ik geef hem tenminste een kans... Maar jullie denken alleen aan jullie zelf!! En nu is onze band kapot!!! En niet alleen onze band ook onze vriendschap!!" Schreeuwde ik. " hij maakte het met mij uit!!!" Riep rydel uit. " we maakten toch alleen maar ruzie dus wat is het nut!!?" Riep ellington dan. We schreeuwden weer dor elkaar.

( mack's pov )

Rocky en ellington maakten ruzie met hun vrienden.  Vreselijk om te zien. Om toe gegeven... ik en mijn broers en zus maakten soms ook ruzie.. Maar niet zo.  Ik snap wel waarom ross weg wilde tijdens dat gesprek bij die therapeut.

( rocky's pov )

We bleven maar door schreeuwen.  We braken bijna  in een gevecht uit. Maar er waren op dat moment 2 agenten die ons uit elkaar kregen. Dus we moesten mee naar het kantoor. Kon het nog erger?

Even later zaten we op het  politie kantoor. Ellington en De vierling wachtte buiten aan de receptie.  " zo wat is er nu gebeurd? Vinden jullie dit normaal vechten?" Vroeg koen. Een van de agenten. We zieden niets. En hij zuchtte van ergernis. " ken ken jou nog... Rocky.. maar wat zijn. jullie naam. " riker " " rydel " " ryland "  zeiden ze. " en jullie achter naam?" Vroeg koen dan. " Lynch " zei riker. " ha jullie zijn broers en zus?" " zo kan je het zeggen.." zei ik kattig. " wie is er mee begonen?" Zuchtte koen dan    "  hij is begonen!!" Zeiden we te samen. We begonen weer te roepen tegen elkaar. Dan riepen ze de andere binnen. Maar we bleven door gaan. Dan kwam er een oproep binnen van huishoudelijkgeweld of zo iets. Dus koen moet weg maar wij moesten blijven zitten en iemand anders nam over.  heel fijn hoor.

( koen's pov )

Ik werd opgeroepen  voor een andere opdracht. Samen met mijn partner reden we naar het huis. De tweede ploeg was er al. Toen we bij het was kwamen zag ik dat er een paar jongeren naar buiten werden gebracht. " Er zit daar iemand gevangen " zei één van mijn collega's. We renden een kamer binnen. Er lag een jongen op De grond. Hij lag helemaal opgerold in een bal en huilde. Dat was vast rocky zijn broertje. " het maatje... ben je oké?" Hij rilde een beetje en keek op. " ben je oké?" vroeg ik rustig. Hij probeerde op te staan. Maar faalde. Dan stak hij voorzichtig zijn armen omhoog. " moet ik je dragen?" Hij knikte allen. Ik zuchtte even en tilde hem op. " je bent nu veilig.."

ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu