geef hem een nieuwe kans

68 1 0
                                    

( ross pov )

Ik huilde nog steed. Rocky probeerde me kalmeren maar het lukten niet. Ik was dood op en mijn luier was nat. Ik wilde iets zegen maar ik durfde niet. Ik bleef door huilen. Je bent nat.. Zei rocky dan. Ik snikte. Kom zei hij ik verander je. Hij nam me mee naar de badkamer. " ik ben moe. " weet ik zei rocky. Hij veranderde me en bracht me naar bed. Probeer wat te slapen zei rocky zacht en kuste mijn hoofd. Gelijk viel ik in slaap.

( rocky's pov )

Toen ik ross in bed had gelegd ging ik terug naar de zolder. Slaapt hij? Vroeg mack. " ja hij was dood op. Ik wil mijn familie hier over vertelen... zij weten wat ze moeten doen." blijf dan proberen zei ryder. " doe ik... niemand luistert." Abby knikte ga anders even wandelen... Wij letten wel op hem. Ik glimlachte. " bedankt jongens ik heb even een pauze nodig." Mag ik anders mee. Zei rhydian. " geen probleem." Reden jullie het alleen? Vroeg hij. Ja zal wel gaan zei mack. Rhydain en ik gingen samen naar het park. Ga nog met je familie praten? Vroeg rhdyian. " ik weet het niet.. niemand wil luisteren." Leg het probleem dan anders uit... stelde hij voor. " wat bedoel je?" Kijk zei rhydian zeg ik heb een vriend en... snap je? Ik knikte " ik kan proberen." Toen zag ik mijn broers, zus en vriend lopen. Ik deed een knik naar ze om aan rhydain dat ze er aan kwamen. " wil je verlopig niet zegen?" Hij knikte. " hey jongens... Dit is een vriend..." heb je bij hem geslapen? Vroeg riker. Mam en pap waren ongerust over je... ging rydel verder. En je reageerde niet op onze berichten. " ik had een goede reden. En die weten jullie best." Riker rolde met zijn ogen. Gaat we het daar nu over hebben? " als jij dat wil.. mij best. Kom op geef hem een kans." Hij heefd zijn kansen gehad zei riker. " zijn jullie dan niet bezorgt over hem?" Dat is niet mijn probleem riep riker. En het kan me niet eens schelen wat er met hem is!. Waar gaat dit over?. zei rhydian. Ik wist dat hij dat zei om me te helpen. Dat is iets tussen ons zei riker. En trouwens... Kom je vanavond naar huis? Ik keek ze boos aan. " dat zullen jullie wel zien." Kom mee jonges zei Riker. Elington deed stiekem een teken van stuur me straks. Ik gaf een knik. Wat was dat!? Riep rhydian uit. Missen ze hem dan niet?! Ik zuchtte. " ik denk het niet... Maar ik denk dat iemand wel wil luisteren. Kom we gaan naar huis." Even later zat ik in de tuin. Ik zat te sms'en met ellington. Hij wilde me zien aan het pleintje alleen. Ik stond op En ging naar binnen. " jongens ik ga nog even wandelen. Ik ben zo terug." De andere knikten. Ik rende naar buiten en ging naar afgesproken plaats. Ik zag dat ellington ook alleen was. Ik ging naar hem toe. " hey man. Wat is er?" Volgens mij weet jij meer over ross zei hij. niet? " hoe bedoel je?" Rocky zei hij ik ken je al langer dan vandaag... vooruit zeg wat er is.. en ik beloof niet boos te worden. " oké dan... Ik weet waar ross nu woont.. samen met die jongen die je net zag." Bij hem? Vroeg ellington. " ja samen met zijn broer en zussen. Ze zijn een vierling. Maar... ross is ernstig depressief geworden. Hij kan niets meer. Gisteren huilde hij bijna de hele nacht door. Ik wist echt niet meer wat ik moest doen." Weten de andere het? Vroeg ellington bezorgt. " ze luisteren niet. En zeker niet als het over hem gaat." Kom mee zei hij. Ik praat met ze. " weet je het zeker?" Toen ging mijn gsm. Het was abby. Ze vroeg ik kon komen. Ross was waker en huilde weer. " laten we eerst bij ross gaan." Wil hij me nog zien? Vroeg ellington. Ik trok mijn schouders op. Toen we thuis waren zag ik ross op de grond huilen. Ik stelde ellington voor en Ik ging rustig naar ross toe en pakte hem op. " Ross.. iemand wil je zien." Wie zie ross uit zijn tranen. Ik.. zei ellington zacht. Ross keek zachtjes zijn kant op.

ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu