( abby's pov )
We zijn al een week verder. Ross is noch altijd het zelfde ondanks dat hij rocky één van zijn broers al terug heefd. Rocky heefd nog niets verteld aan zijn familie. Hij is bang voor de gevolgen voor hem en ross. Vandaag was rocky er weer. Ross zat op zijn schoot. Weten ze nog altijd niets? Vroeg ryder. Nee zuchtte rocky. Ik heb het geprobeerd. Maar mijn neus werd er af gebeten. " we blijven proberen." Ross keek alleen in het rond. Alsof hij niets van ons gesprek had verstaan. Kan hij weer lopen? Vroeg rocky. " nee.. maar probeer anders eens?" Rocky stond op en zette ross op zijn benen. Ross wankelde een beetje en zakte bijna door zijn benen. Maar rocky hield hem vast. Blijf proberen fluisterende hij. En ze te ross weer recht. Ross probeerde te steunen op rocky's schouders. Wat doe je? Vroeg ross zacht. Je moet weer kunnen lopen he? Lachte rocky. Maar probeer eerst weer op je benen te staan. Ross knikte en proberen op nieuw. Het leukt niet! Jankte hij. " blijf oefenen ross. Dan lukt het wel." Ik glimlachte.
( ross pov )
Ik moet weer kunnen lopen volgens rocky en abby. Maar ik moet eerst kunnen staan. Het lukt niet. Blijf oefenen zei abby. Ik knikte alleen. Ik probeerde steun te vinden op rocky's schouders maar ik viel telkens weer. Ik zat op mijn knieën en begon te huilen. Wat voor zin heefd het? Ik zou nooit meer kunnen lopen.! Rocky pakte me vast en tilde me weer op zijn schoot. Rustig fluisterende hij. Alles op zijn tijd. " waarom moet ik dit doen?" Wil je dan niet meer lopen? Vroeg rocky. " ik weet het niet." Ik krop tegen rocky's borst en huilde verder. " sorry..." Rocky wiegde me. Ssst fluisterde hij. Het is oké. En kuste mijn hoofd. Ik voelde me vreselijk. Ik was moe en had honger. En ik had nog koud er bij. Ik rilde. Heb je koud? Vroeg rocky. " ja en ik ben moe en heb honger." Mack pakte en deken en Rocky wikkelde me er in. " nu eten.." Ik kreeg wat koekjes met warme melk. Toen viel ik in slaap. Ik liet een kleine glimlach zien. Maar ik voel me nog steeds slecht. Ik zal nooit meer de oude worde. Ik zal altijd afhankelijk blijven.