( rocky,s pov )
ross zat in de zetel voor zich uit te staren. hij zag er dood moe. " hij heeft amper geslapen jongens..." Zuchtte ik. De andere knikten alleen. " ik ga weer een afspraak maken... Maar nu alleen. Zo kan ik niet met hem praten. Ik zag dat ross me geïrriteerd aan keek. " sorry maatje maar je hebt geen keuze.. we proberen te helpen... " jullie helpen?! dat zei je de vorige keer ook... En dat liep verkeerd af weet je nog?!" Zei ross boos. " hey!! We doen ons best ja!!" Ik had niet verwacht dat ross dit zou zeggen. Ross liet een boos gezicht zien. " helpen? Ik zie het ja... je helpt niet echt." Ik zuchtte. Ik weet dat ross dat niet meende hij is gewoon chagrijnig omdat hij moe is. Zo is hij altijd geweest. " ross.. moet ik je naar bed brengen? Je bent nog moe..." " ik ben niet moe!! Ik wil gewoon dat alles weer is als vroeger!!!! En laat me met rust!!! Dank je!!!!!" Schreeuwde ross. Ik zuchtte en pakte hem op. Ross begon tegen me te schreeuwen en tegenstribbelen. Maar Ik was sterker dan hem en bleef volhouden. " laat me onmiddellijk los!!!" Schreeuwende ross. Ik zuchtte van ergernis. " ik zette hem terug in de zettel. genoeg Ross!!! Nu ben jij rustig!!! Oké!!! Begrepen?!!!" Schreeuwde ik. Ik had echt genoeg van zijn gedoe. Maar hij moest hem nog straffen voor zijn slecht gedrag. Ik trok hem over mijn schoot en begon hem te slaan. Ik haat het om dit te doen maar hij liet me geen keuze. Ross begon te schreeuwen en te huilen. " het spijt me... hou alsjeblieft op." Snikte hij. Ik tillde hem terug op. bracht hem naar boven en zette hem op mijn schoot. Ross bleef huilen. " het spijt me.." snikte hij. " het is oké maatje.. het is voorbij.het is oké.. je bent gewoon moe. Probeer noch een beetje te slapen dan voel je je beter." Zei ik rustig. Ik wreef door zijn haar en begon te neuriën. Ross pakte mijn hand. En viel in slaap. Ik glimlachte een beetje. " je bent een lieve jongen... mijn kleine lieve jongen.
( ross pov )
Ik schreeuwde tegen rocky.. Waarom weet ik niet meer. Hij schreeuwde terug en sloeg me en dat was terecht. Ik had echt spijt dat ik dat deed.. wand hij zorgt zo goed voor me. En dat verdiend hij niet. Gelukkig bleef hij niet lang boos. Hij zette me terug op zijn schoot. Ik pakte rocky zijn hand en viel in slaap.
* Ross droom *
Ik was in een vreemde kamer. Ik zat vastgebonden op een stoel. " is daar iemand?! Hoort iemand mij!!? Help!!" Toen hoorde ik iemand de kamer binnen komen. Het was mijn familie.. Maar ze zagen er niet al te blij uit. Dan begonnen ze me uit te schelden van we haten je je bent niets waart val dood. Ik begon te huilen maar ze gingen gewoon door.
* einde droom *
Ik schok wakker met tranen in mijn ogen. "Ze haten me gewoon!!" Rocky begon me te knuffelen. En wreef over mijn armen. " ssst stil maar. Ik ben hier.. Ik ben hier." Suste hij. Ik bleef door huilen. Mijn droom voelde zo echt. Ik klemede me vast aan rocky. " ik wil je niet kwijt... blijf alsjeblieft bij me." Huilde ik. Rocky wreef door mijn haar. En bleef me sussen. " ik laat je nooit alleen." Zei hij en kuste mijn hoofd. Ik snikte een keer. En droefde mijn gezicht en zijn schouder. " ik...Ik.. ben.." Rocky liet een kleine glimlach zien. En bracht me naar de badkamer en veranderde me. Dan bracht hij me terug naar onze kamer. En zette me terug op zijn schoot. Ik legde mijn hoofd in zijn borst. "