hulp zoeken

61 3 0
                                    

( rocky's pov )

Na het eten lag ross half te slapen in de zetel met zijn deken in zijn mond en zijn teddybeer tussen zijn armen. Ik en abby keken van op een kleine afstand. " wat moeten we doen? dit kan toch niet langer?" Zei abby rustig. Ik knikte. " weet ik het ... Ik ga denk dat ik met een therapeut ga praten en vraag wat we moeten doen... zal ik ellington vragen om te komen? " " graag wand soms kan ik het niet alleen." Zei abby. Ik pakte mijn gsm en belde ellington. Na een 10 minuten was hij er al. Ik maakte ross rustig wakker en zei dat ik hulp ging zoeken.

( ross pov )

Rocky ging hulp zoeken voor ons probleem. ellington was er ook. Maar ik viel weer in slaap. Ik had weer een nare droom. Dus begon ik weer te huilen. Ik spartelde zelf erger dan anders. Ik werd opgepakt. Ik deed mijn ogen open. Ik zag dat Ellington me vast had. "Nare droom? " vroeg hij zacht. Ik knikte en droefde mijn gezicht in zijn schouder. Hij wreef sussend over mijn rug. Ik begon rustig te snikken. " rustig jongen stil maar." Suste ellington. Ellington wiklde me in mijn deken. En zete me op zijn schoot. Ik nam wat deken en stak het in mijn mond. En keek in het rond. abby zat naast ons. Het voelde best ongemakkelijk omdat ik ook verliefd op haar ben maar... Ik kan het nog niet. Ik ben te zwak. Maar ik pakte toch haar hand.

Even later was rocky terug. Hij had een therapeut voor ons gevonden. Volgende week mogen we op gesprek. Later op de avond willen de andere nog een horror film zien. " het is best dat jij naar boven gaat. Ross." Zei rocky terwel hij me op knuffelde. " m-maar ik wil blijven." Zei ik zo lief mogenlijk. " rossy jij haat horror films toch? En je krijgt nachtmerries...." zuchtte rocky. Ik zette mijn beste puppy ogen op. Rocky lachte even. " oké dan... Maar als hij te eng Word zeg het dan. Dan gaan wij naar boven." Ik knikte alleen.

( rocky's pov )

Ross wou absoluut mee kijken naar een enge film. Terwel hij die haat. Maar ik gaf toch toe. Ik kan hem niet de les spellen voor zo iets. Ik ging ross veranderen En deed zijn pyjama. Even later zat ross op mijn schoot met zijn deken rond hem en zijn tebbybeer in zijn armen. De film was best eng. Het ging over een vervloekte stad met bezeten mensen. Ross kwam steeds tegen me aan kruipen en huilde zacht. Ik zuchtte. " ross genoeg gekeken... je bent bang." Ross zuchtte maar zei niets. Ik ging met hem naar boven en legde hem weer naast mij. Ross begon zacht te snikken. " ben je bang?" Vroeg ik bezorgt. Ross kroop gewoon in mijn armen. Ik wiegde hem rustig en begon te neuriën. Ross bleef huilen. Hij was zeker bang van die film geworden. " ross ik zei toch dat je bang zou worden. Je weet toch dat heel dom van je was." Zei ik streng. Ross begon harder en harder te huilen. Ik voelde me best schuldig. Hij voelde zich vast beledigd. " rossy zo bedoelde ik het niet. Maar je weet toch dat dat dom was..." Ross knikte uit zijn tranen. Ik kuste zijn hoofd. " stil maar ik bescherm je wel. " ross zuchtte. En viel rustig in slaap.

( ross pov )

Ik was doods bang die film. Maar uiteindelijk ik in slaap. Ik had weer een nachtmerrie.
En dat was over die film. Ik begon te scheeuwen en te huilen. Ik voelde dat Ik opgepakt werd dus ik begon harder te huilen. Ik schrok wakker. Rocky droeg me in zijn armen. " ik... Ik had..." huilde ik. " ssst stil maar. Het is niet erg." Fluisterde rocky. Ik stopte met huilen en knuffelde in zijn borst. " ik hou van je " zuchtte ik. " ik ook van jou Mijn jongen " Zei rocky en kuste mijn hoofd

ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu