( ross pov )
Ik zat in de zetel terwel rocky en mack iets te eten zijn gaan halen. Rocky had me ook in een dekentje gewikkeld. Ik nam het deken dichter tegen me aan en stopte het hoekje van de deken in mijn mond. " heb Je zo een honger?" Lachte ellington. En probeerde het uit mijn mond te hallen maar ik weigerde. Toen rocky terug kwam begon hij te lachen en trok hij het dekentje rustig uit mijn mond. Maar ik weigerde los te laten " wil je niet liever een broodje? " vroeg hij. Ik knikte en probeerde te glimlachen. Even later had ik het hoekje van mijn deken weer in mijn mond. Terwijl Rocky wiegde. " vind je dat zo lekker?" Vroeg hij. " beetje..." Zei ik zacht. Ik begon in rocky's borst knuffelen. Rocky wreef door mijn haar. " je bent een lieve jongen weet je dat?" Zei rocky zacht. Ik glimlachte. En begon een beetje te piepen.
( rocky's pov )
Ross lag weer in mijn armen.. hij hield een stukje deken in zijn mond. Ik denk dat dat ontspand voor hem. Dus laat ik hem doen. Ross piepte een beetje en keek me lief aan. Ik glimlachte. " hey mijn jongen." en trok hem in een knuffel. " ik hou zo veel van je.." " ik ook van jou." Zei ross. En viel gelijk in slaap. Ik lachte ze beetje. En legde mijn hoofd op het zijne En begon hem te wiegen. Even later bracht ik hem naar boven. Hij was half wakker geworden. Ik bracht hem naar de badkamer. " ik wil bij jullie blijven." Jankte ross zacht. " maar je valt bijna in slaap en je ziet er dood moe uit." " toe alsjeblieft mag het?" Jankte ross. " ik zal braaf zijn." Ik lachte en gaf hem een knuffel. " waarom wil je bij ons blijven? " Ross zuchtte " ik ben bang alleen..." Hij begon bijna te huilen. " we zijn gewoon bendenen. We gaan niet weg hoor." Zei ik terwel ik hem wiegde. " weet ik... Maar...ben gewoon zo bang." Ross barste in tranen uit. Ik tilde hem op en wreef sussend over zijn rug. " het is oké maatje. Je mag even bij ons blijven.... als je braaf bent." En ik kuste zijn voorhoofd. " ik beloof het." zei ross zacht. En legde zijn hoofd op mijn schouder. " jongens.. hij wil hier blijven." Zei ik toen ik toen ik terug beneden. Kwam. Ross had weer zijn deken rond hem. En hield het hoekje in zijn mond. " hij is bang..." waarvoor?" Vroeg abby. " ik denk om alleen te zijn." Zuchtte ik. En ging zitten. We keken een beetje tv ross probeerde wakker te blijven maar hij viel toch in slaap. Ik glimlachte. Hij was zo schattig. Hij had het dekentje nog steeds in zijn mond. Hij zag er ontspannend uit. Ik tilde hem op. " ik ga ook slapen.." " ja ik ga ook. Tot morgen." Zei ellington en kuste ross zijn hoofd. Ik ging naar onze kamer en legde ross op de matras. Dan legde ik me naast hem en trok hem tegen me aan. Het ging weer hevig stormen vannacht dus ik wil ross nu zo dicht mogenlijk bij mij houden. In het geval dat hij zo huilen.
( ross pov )
Ik werd wakker van onweer. Ik werd doodsbang. ik voelde dat er iemand naast me lag. Maar toch begon ik te huilen.
Toen nam iemand me vast en begon me te wiegen. Ik wist dat het rocky was. " rustig maar rossy. Ik ben bij je.." fluisterde hij. Ik had ook nog een nachtmerrie gehad en Ik was weer nat. Ik haat dit echt en bleef huilen. " weer een nachtmerrie gehad?" Vroeg rocky. Ik knikte alleen. En hield rocky stevig vast. Rocky stond op en. bracht me naar de badkamer. " je bent weer nat he?" Zei hij zacht. Ik bleef huilen. Rocky legde me neer en veranderde me. Dan gingen we terug naar de kamer. Rocky zette me op mijn bed en wiklelde me in mijn dekentje. Ik stak weer het hoekje van de deken in mijn mond. Ik stopte met huilen maar ik jankte nog. " ja dit is het..." fluisterde rocky en tilde me op zijn schoot. Ik pakte voorzichtig rocky's hand en speelde met zijn vingers. " je gaat ze toch niet in je mond stoppen he?" Lachte hij. Ik grinnikte een beetje. Rocky trok zijn hand een beetje weg en begon mijn buik te kriebelen. Ik grinnikte en probeerde zijn hand weg te doen.( rocky's pov )
Ik speelde een beetje met ross. In de hoop dat hij het onweer en de problemen even vergeet. Ik voelde me nu super goed. Ik zorg voor mijn broertje hoe ik nog nooit voor hem zorgde. Vroeg spelden we wel en zo... Maar nu ben ik er echt voor hem. Ik zorg voor hem als... een vader. Ross knuffelde in mijn borst. En glimlachte. " ik hou van je rocky.." zei hij zacht. " ik ook van jou ross." En kuste zijn hoofd. " ga nog proberen te slapen wand het is nog maar 02.30. " Ross knikte " ik probeer het." Zei hij. En stak weer een stukje zijn dekentje in zijn mond. En legde zich in mijn borst. Hij viel snel in slaap. Ik legde hem terug naast mij. Ik voel me echt een vader voor ross worden... Maar ik heb hem liever als broertje.
Hey . Dit is een van mijn langste verhalen dus ik hoop dat jullie het nog leuk vinden. Gelieve een reactie te plaatsen als ik zeker door moet gaan. En nog veel lees plezier xxx ❤