al begin is moeilijk

52 2 0
                                    

( ross pov )

Ik moet weer naar de dokter. Ze gaan kijken of ik weer kan lopen. Ik haat dokters. De volgende dag verstopte ik me onder mijn bed. Ik rilde over mijn helle lijf. Toen hoorde ik rocky de kamer binnen. Ross waar ben je? Riep hij. Ik begon zacht te huilen. Rocky keek onder bed. Ross kom hier zei hij. " nee! Ik wil niet meer gaan. Ik ben bang!" Je moet niet bang zijn zei rocky rustig ik ben bij je. " nee! " rocky zuchtte ross ik geef je nog 1 kans... kom van onder dat bed. Ik tel tot 3 he maatje.. Ik huilde zacht verder. " ik wil niet..." 1... rocky begon te tellen. Ik begon harder te huilen. 2... " hou op!! Alsjebielft!" 3. sorry ross. Rocky verschoof mijn bed dat hij me kon paken. " nee!! Laat me los!!! Ik wil niet!!" Ik probeerde me los te maken maar rocky was sterker dan mij. dus tegenstribbelen had geen zin. ssst Rustig rossy... fluisterde rocky. Hij wreef over mijn rug en wiegde me. Ik begon rustiger te worden maar ik bleef huilen. " goed Ik ga mee.. ik ga mee." Goed zo fluisterde rocky en tilde me op. " ik ben echt bang.." rocky pakte mijn teddybeer. hier maatje hou maar bij. " dankje" rocky kuste mijn hoofd en zette me in de auto.

( rocky's pov )


ross moest weer naar de dokter. ze gaan kijken of hij weer kan lopen. en dat kan... hij moet 2 keer per week naar de kine en thuis blijven oefenen... maar ik het begin zal dat nog moeilijk zijn. toen we naar huis reden viel ross in slaap. toen kreeg ik een bericht van ellington. hij wilde me zien. toen we thuis kwamen stond hij ons op te wachten. kunnen we hier alleen praten? vroeg hij. " ja is goed. ryder.. kan jij ross naar boven brengen?" ryder knikte en nam ross van me over. we wachten even tot iedereen binnen was. " zo wat is er?" ellington zuchtte ik heb ze alles verteld.... ze geloven het niet... " meen je dit nou?" hij knikte ja. maar je ouders waren er niet.. maar ik betwijfel of ze het menden.ik knikte." kom binnen " ik vertelde de vierling ellington zijn verhaal. " ik doe het wel.. blijf jij hier als ross waker word... zeg het maar. hij moet dit ook weten." ellington knikte en ik ging terug naar huis.


ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu