( mack's pov )
ik werd de volgende dag wakker. ik zag dat abby niet in bed lag. ik ging naar ross zijn kamer en zag abby naast hem slappen. ik vond het wel schattig. ik kon hier wel uren naar kijken. toen kwamen mijn broers uit hun kamer. " hey jongens kom kijken."ze kwamen kijken. aww zei rhdyain. dit is zo schattig. abby werd rustig wakker en keek ons aan. hey jongens zei ze. ross wilde dat ik bij hem bleef. we knikten. " komen jullie dan? we hebben een afspraak om 11 uur. abby knikte en wij gingen naar beneden.
( abby's pov )
toen de andere beneden waren maakte ik ross wakker. " rossy wakker worden.. waarom? kreunde hij. " we moeten naar de dokter jongen?" ross huiverde maar stond toch op. even later zaten we in de wachtzaal. ross trilde met zijn been. " gaat er noch iemand mee?" ik zie ryder. legde zijn hand op ross zijn been. toen we binnen gingen begon ross bijna te huilen. we moesten hem ondersteunen om te lopen. zo vroeg de dokter wat het probleem? ryder vertelde rustig ross zijn probleem. de dokter luisterde rustig. ok zei de dokter dan. een zware depressie... we knikten. ok hij ging verder. ik stel voor om een afspraak te maken mij een therapeut dat is het beste voor hem en voor jullie... wand dit kunnen jullie echt niet alleen. maar hij heeft jullie hulp hard nodig. nu mogen jullie hem echt niet alleen laten. we knikte " is er noch iets wat moet geburen?" ja zie de dokter ik zou zijn mes schrammen eens willen zien. ross trok zijn shirt uit en ging op de onderzoek's tafel zitten. mm zie de dokter . je heb je veel gesneden.. mag ik wat bloedprikken? ross begon te huilen. ik en ryder stonden op probereden hen te troosten. wil je dat ik je arm vast hou? zei ryder rustig hij knikte." ross kijk me aan." ross keek me bang aan. toen de naald in zijn vel kwam. begon hij te schreeuwen. ik wet dat hij het hele ziekenhuis bij een schreeuwde. ik drukte ross tegen me aan. " rustig maar!.. ik ben bij je." ross kalmeerde. toen we naar huis ging viel ross in slaap.