( riker's pov )
toen we aan het hotel aan kwamen waren we doornat. de andere waren er niet dus ging ik naar mijn kamer. ik zette hem op mijn bed en droogde ross af met een handdoek. ross keek voor zich uit. ik was echt te ver gegaan deze keer. ik pakte mijn gsm en stuurde een SMS naar rocky om te zegen dat ik ross heb gevonden. ze gingen zo snel mogelijk terug komen. ross begon ineens te huilen. ik zuchtte even. ik ging echt te ver vandaag. ik tilde hem voorzichtig op. " het spijt me echt zo erg rossy.. ik weet dat ik fout zat.. scheld me uit zo als ik bij jou deed.. haat me.." ik huilde bijna. ross verdient dit niet. " ik wel.. ik ben de slechtste broer ooit. " zei ik zacht. " ross bleef huilen. nu snap ik hoe rocky zich voelde. ik probeerde hem te trosten maar hij bleef huilen. het stormde dus hij was zeker bang. ik probeerde hem te kalmeren maar ross bleef huilen en klemde zich aan me vast. Ik herinner me dat ross vroeger ook bang was van onweer. Hij had zijn deken niet bij dus nu was het moeilijker om hem te troosten. Maar ik weet wat ik moet doen...Ik zette hem op mijn schoot en trok hem tegen me aan fluisterde zachtjes gerust stellende woordjes. Ross stak zijn duim in zijn mond en begon zacht te piepen. " ssst stil maar rossy het is oké... je bent veilig... Ik doe je niets.."
( ross pov )
Riker had echt spijt van zijn gedrag. Ik kon hem.Dit niet vergeven. Maar het onweerde dus ik was doodsbang. Ik bleef huilen en huilen. Riker begon me te wiegen en fluistede zachte woordjes tegen me. Het klonk zo ontspannen zo geliefdvol. Ik huilde verder in zijn borst met mijn duim in mijn mond. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap.
( riker's pov )
De andere kwamen binnen. Ik stond op en gaf ross aan rocky. En Ze gingen de kamer uit. Ik zat echt fout. En ik moet iets verzinnen om ross op te vrolijken. Ze willen me zeker niet vergeven dat is duidelijk. Ik pakte mijn gsm en ging naar buiten.
* paar dagen later *
( ellington's pov )
We zijn nog steeds boos op riker hij heefd ross gekwetst. Vandaag hadden we weer een concert. Gek genoeg was riker er niet. De hellebdag zelf. Hij was er Zelf niet bij de soundcheck. Tegen de avond was riker terug. " waar was je?" Vroeg ik streng. " kom maar even mee.." zei riker. We volgenden hem naar het podium. En... zagen de vierling staan. " abby!!" Riep ross hij rende naar haar toe en sloot haar in zijn armen.
( ross pov )
De vierling was hier. Ik was zo blij om abby te zien. Ik hen haar zo gemist. " je broer heefd dit geregeld.. Hij vertelde wat er gebeurt was.." zei ryder. Ik glimlachte en omhelsde riker. " dankje.." fluisterde ik. " ik vergeef je..." toen gaven we een groeps knuffel. Dan ging ik terug naar abby en knuffelde haar weer. " we laten Julie even alleen." Zei riker en ze gingen de backstage binnen. Ik glimlachte naar abby. " ik heb je gemist..." " ik jou ook ross. Ik jou ook." Fluisterde abby.
Dan drukten we onze lippen tegen elkaar. De kus duurde niet zo lang maar het voelde zo goed.De vierling bleef een paar dagen. Dan moest ik afscheid nemen van abby en de andere we waren op het vliegveld. " ik ga je missen." Fluisterde abby. Ik streelde door haar haren en glimlachte. " ik ben snel terug... Ik beloof het..." abby knikte maar ze lachte weer. Dan kusten we weer. " tot over een paar maanden.." zei ze zacht. " tot snel.." zei ik. We gingen elk een kant uit. We keken nog één keer om.
" Tot ziens " fluiseden onze lopen zacht. Maar met een glimlach op mijn gezicht stapte ik de bus in.