(Rocky's POV)
Ik knuffelde ross nog steeds. Ross liet een glimlach zien en wreef over gezicht. Ik lachte even. Dan ging ellington zijn gsm. " wie is het?.." vroeg ik. Hij zuchtte even. " wie denk je?" " is het mijn broer?" " nee het is rydel .. ze wil mij zien." " waarom?.. denkje dat het goed komt?" Ellington trok zijn schouders op. " ik ben zo terug." Zei hij.
( ellington's pov )
Ik ging naar buiten. Rydel wilde me spreken. Toen ik er aan kwam was ze ook alleen. " hey.. wat is er?" Ze keek me geïrriteerd aan. " waarom volg je rocky? " zuchtte ze. Ik had het kunnen weten. Ik zuchtte even. " ik miste hem en mis jij en hem niet.. mis jij je broertje niet?" " nee na alles wat hij gedaan heeft." Ik zuchtte. " waarom?!! Hij heeft spijt.. En door jullie gedoe is hij hervallen!!" Schreeuwde ik. " ach jij weet niet wat je zegt!! We willen dat je kiest hij of wij?" Riep ze. " je laat me kiezen?... wel ik kies dan voor ross. En.. het is beter dat.. elkaar niet meer zien." Zuchtte ik. " maak je het nou uit met me?" Zei ze zacht. Ik zuchtte " het spijt me. Het is beter zo." Ik zuchtte en ging weg. Toen ik thuis was vertelde ik alles. Om het erger te maken kreeg ik een boze sms van riker. Ik lig nu ook uit de band. Maar we waren toch geen band meer.