in de bus

66 1 0
                                    


( rydel's pov )

Afgelopen weken waren super. Ik vind het super om op tournee te zijn. Ross heeft het ook naar zijn zin... alleen als riker tegen hem uit vliegt begint ross te huilen. Dat haat ik echt. Mijn oudste broer haat mijn jongere broer. Volgens mij wilde riker niet eens dat ross terug in de band kwam. Maar we konden hem overhalen. Ross zat nu in de slaapplaats met zijn deken te spellen. Ross is zo schattig al hij dat doet. Dan kwam hij bij ons met zijn deken in zijn handen. " hey rossy " lachte ik. Ross lachte terug en gaf me een knuffel. Ik ben blij dat het beter met hem gaat... Maar volgens mij is er nog wat met hem. Hij is nog altijd zo kwetsbaar. Dat zie ik gewoon.

( ross pov )

Ik gaf rydel een knuffel. Ik vind het best oké om te touren maar Ik mis thuis gewoon. Riker vliegt vaak tegen me uit Als ik nerveus ben of zo. Dan huil ik zoiezo. Gelukkig troosten de andere me dan. Ik ben eens huilnd naar de slaapplaats gegaan en klom in mijn bed en ook eens in een concertzaal tijdens de soundcheck. Zo erg was het. Gelukkig heb ik mijn deken nog. Ik kan echt niet zonder. Voor de rest is het best leuk in de bus. Door het geschomel van de bus bevoordeeld dan val ik gelijk in slaap.

Ik Werd wakker en voelde me misselijk. Ik klom voorzichtig uit mijn bed. En ging de badkamer in en begon te braken. Er liepen een paar tranen over mijn wangen.

( riker's pov )

Ik hoorde rare geluiden uit de badkamer. Ik stond op om te gaan kijken. Ross lag niet meer in zijn bed. Ik klopte zacht op de badkamerdeur.
" ross? Wat doe?" Zuchtte ik. Ik had niet eens door dat rocky naast me kwam staan.
" is er iets met hem?" Vroeg hij bezorgt. Ik trok mijn schouders op. Ross kwam hijgend uit de badkamer en huilde. Rocky lijde ross naar de zetel en gaf hem een glas water. Ik zuchtte en ging terug naar bed. Hij steld zich weer eens aan.

( rocky's pov )

Ross had overgegeven. " je moet veel drinken maatje. Je hebt veel vocht verloren" Zei ik en gaf hem een glas water. " ik wil naar huis.." snikte ross. Ik knikte en gaf hem een knuffel. " dekentje.." zei ross zacht. Ik glimlachte en stond op. Ik ging naar de slaapplaats en pakte zijn deken. Toen ik terug kwam had ross zijn duim in zijn mond gestoken. Ik wikkelde hem in zijn deken en legde hem weer in mijn schoot en begon hem te wiegen. " slaap nog wat.. We hebben vanavond weer een concert." Het was nog maar 3.30. Dus ik wilde dat ross goed uitgerust was voor vanavond.
" kan niet... wil je me in slaap zingen?" Zei ross lief. Ik glimlachte eens en zong zacht
Wil be the stars. Ross sloot zijn ogen en maakte een zacht geluidje. Ik glimlachte en viel zelf ook in slaap.

Uren later. dag werd ik gewekt door ellington. Ross sliep nog. Ik glimlachte eens. Ross was zo schattig. Ik maakte hem voorzichtig wakker. " morgen.. rossy goed geslapen?" Ross gehuwde eens en knikte. " jongens.. vanavond slapen we in een hotel." Zei riker dan. We knikten allemaal. " rocky.. jij slaapt samen met ross, ellington jij slaapt met mij en rydel jij alleen." We knikte.
Dan bracht ik ross naar de badkamer om hem te veranderen en te verkleden.
" is dat een leuk hotel?" Vroeg ross nieuwsgierig. "Ik weet het niet maatje. Ik ga er ook voor het eerst. " lachte ik en kuste zijn hoofd. Dan begon ik hem te kietelen. Ross begon te lachen. En gaf mee een knuffel. Dan bracht ik hem terug naar andere.

ons blonde probleemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu