( ross pov )
" gaan we weer naar dat plekje?" " deze keer niet nee." Lachte rocky. " waar gaan we dan heen?" Vroeg ik nieuwsgierig. " dat zal je wel zien. Het is niet zo ver." Zei rocky mysterieus. Ik glimlachte alleen. Even later kwamen we aan bij het strand. " wilde je me hier naar toe brengen?" " ja maar het is nog een klein stukje lopen." Lachte rocky en hielp me uit de auto. Na een tijdje kwamen we een klein plaatsje tussen wat rotsen. De zonsondergang was prachtig. En ging op de rotsen zitten. " dit is prachtig... " " ja mooi he?.. het strand is je favoriete plekje dus.. Ik wist je het leuk zou vinden." Zei rocky en kwam naast me zitten. " het komt wel goed.. dat weet ik zeker." Ik lachte en legde mijn hoofd op rocky zijn schouder. Voor ik het wist viel ik in slaap.
( rocky's pov )
Ross viel in slaap. Ik glimlachte en pakte hem op. Toen ik hem in de auto zette werd hij wakker. Hij glimlachte. De terug weg was super. We luisterden muziek en maakten grapjes. Toen we gingen slappen straalde ross nog altijd. " vanavond was super." Lachte hij. " geloof ik graag.. maatje.. ga maar slappen. " ik stopte ross in en kuste zijn hoofd. Dan kroop ik zelf onder de dekens. Ik had een super avond vandaag met ross.