( rocky's pov )
We helpen ross nu elke dag met lopen. Het werkt wel want hij kan al een beetje stappen met ondersteuning van iemand. Maar hij kruipt wel nog. Maar dat vind ik niet erg. We gaan ook wekelijks bij de therapeut. Het lukt nu Beter voor ross om zijn verhalen te doen. Toen ross vertelde over zijn pestkoppen voelde ik woede steken. Maar Nu gaan we praten over de familie... wat we gaan doen en hoe we de band weer kunnen opbouwen. Ik moest alleen hun gegevens geven. Maar er is wel een probleem zij moeten dan ook op gesprek komen. En ik weet niet of ze dat gaan willen. Het was tegen de avond. We zaten samen tv te kijken. Toen ging mijn mobiel ging. Het was riker. Ik stond op En ging naar de keuken. " wat is er? Waar ben jij mee bezig? Wat bedoel je? Je weet verdomd goed wat ik bedoel!! Nee.. Ik ben echt niet mee.. o ja? Wand er belde één of andere therapeut voor een gesprek... een antwoord alsjeblieft.. ja oké ik weet wat je bedoeld.. Maar Ik wil gewoon helpen.. met wat dan... En voor je het wil zegen.. zeg die naam niet!! En denk maar niet dat wij mee doen aan dit spelletje. trouwens mam en pap zijn hier appsolut niet mee akkoord. Net als ik!! En je broer en zus!! Denk ook eens aan ons!! Dat doe ik... Dit is voor ons eigen best wil!! ze willen gewoon helpen! En ik ook! Ik wil dat alles weer word zo als vroeger!! " ik legde boos af. En zuchtte van ergernis. Ze willen dus niet meewerken. Ross mankte de keuken in. " wat is er?" Vroeg hij bezorgt. Ik zuchtte " ze willen denk ik niet mee werken.." Ross zuchtte en zocht zijn steun tegen de muur. Ik ondersteunde hem en we gingen terug naar de andere.
( ross pov )
Rocky en ik gingen terug naar de woonkamer en gingen terug zitten. ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder en zuchtte. " wat zal er nu gebeuren? " " ik weet het niet maatje.. Ik weet het niet." Zuchtte rocky. " wat als het nooit meer goed komt. Hoe.. Moet het dan verder? " zei ik zo rustig mogelijk. " ik bel ellington even voor hulp.." zei rocky en stond weer op.
( rocky's pov )
Ik ging naar buiten en belde ellington in de hoop dat hij kan helpen. " hey ik heb nu echt je hulp nodig. Is er weer iets met ross? Nee niet echt maar die therapeut wil mijn familie ook spreken en zij zijn er echter niet mee akkoord... dat geloof ik maar wat wil je dat ik doe? * zucht * kan jij rydel ryland of riker niet over hallen? Ik doe mijn best maar.. dat lukt niet altijd. Maar ik doe mijn best om met ze te praten. Bedankt man... Maar ik ben bang voor als we een groepsgesprek moeten doen.... hoezo? Wel wat gaat er dan gebeuren? schreeuwen tegen mij en ross.. elkaar zeker zitten uitschelden.. of dingen naar elkaar gooien.. daar wil ik dan bij zijn!! Ik pak de camera! erg grappig hoor ell.. Maar even serieus.. wat als dit echt nooit meer goed komt... hoe moet het dan verder met.. de band? Ik weet het niet.. Maar ik mis het ook om samen muziek te maken.. ja ik ook. Maar ik ga je laten.. tot dan. Later ik doe mijn best. Dankje." Ik legde af en ging terug naar binnen. " en wat gaat er nu gebeuren?" Vroeg ross. " ellington Gaat proberen met ze te praten..." ross zuchtte en legde zijn hoofd tegen het mijne. " kom mee ross we gaan even naar buiten." " hier neem onze auto maar." Riep ryder en gooide zijn sleutels. " dankje man.." lachte ik En hielp ross naar de auto lopen.