( rydel's pov )
Ik heb ross en rocky terug in mijn hart gesloten. Ross er is er echt erg aan toe. Waarom besef ik dit nu pas? En nu snap ik ook waarom ellington het uit maakte. Ross zag er nu wel schattig uit. Hij keek ons aan met zijn chocolade bruine ogen. Ik heb die het meest gemist. Ze zijn zo schattig dat je er uren naar kan kijken. Ik glimlachte even. Ross had rocky zijn haar intussen los gelaten. Maar hij had nog steeds zijn duim in zijn mond. " deed hij dat daar ook?" Vroeg ik bezorgt. " nee maar wel zijn dekentje... Ik haal het even." zei rocky grijzend. Ik begon te lachen en nam ross over. Ik vond het super om ross weer in mijn armen te houden. Ik voelde me weer zijn grote zus. " hey maatje..." Ross lachte een beetje en wreef rustig over mijn gezicht. Toen kwam rocky terug met een geel dekentje. Ik zag dat ross er naar pakkte..Dus volgens mij is hij er aan gehecht geraakt. Rocky wikkelde ross er in. en ross stak het in zijn mond.
" probeer het er maar niet uittrekken.. Hij weigert dat..." lachte rocky. Ik glimachte eens. " dus jij doet dit graag he?" Lachte ik. Ik trok heel zacht aan zijn deken. Hij weigrde echt. Maar ik hoorde hem zachttjes lachen. Ik ben zo blij dat ik hem terug heb.