( ross pov )
ellington bracht me naar beneden. ik jankte. ellington zette me op rocky zijn schoot. ik snikte en kroop tegen rocky. " sorry. Dat..." het is oké zei rocky. En kuste mijn hoofd. Toen werd ik in een dekken gewikkeld. Ik jankte zacht. Wat heefd mijn leven nog voor zin? Ik kroop van rocky's schoot en wilde terug in een hoekje kruipen maar ze hielden me tegen. Ik begon te huilen." Laat me met rust! Alsjeblieft! Laat me los!!" Ik probeerde me los te maken maar ik was te zwak. Dus gaf ik me over. Rocky knuffelde me. Ssst Suste hij. het oké broertje. Hij streelde door mijn haar. Ryder kwam terug met mijn tebbybeer. Ik nam hem aan en duwde hem tegen me aan. Toen begon ik weer te huilen. Ik voelde me echt een klein kind. Rocky tilde me op en wreef over mijn rug en begon te neuriën. Ik was best blij dat ik in de armen van mijn broer lag. Ik voelde me ineens zo veilig. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. " ik hou van je. Je bent de beste grote broer ooit!" Dankje lachte rocky en pakte stevig vast. " beloof je dat je me altijd zal beschermen?" Beloofd zei rocky trots en kuste mijn voorhoofd. " ik ben moe..." Rocky glimlachte. Wil je eerst nog wat eten? Ik knikte. Ellington stond op. Ik moet ook gaan. Ik probeer met ze te praten. Zei hij en kuste mijn hoofd. Rocky gaf me wat eten en dan bracht hij me naar de badkamer. Hij zette me in bad. Ik begon wat te spetteren in het water dan lachte ik een beetje. Gekke jongen. Lachte rocky. En goot met een bekertje wat water over mijn hoofd. Ik voelde me even weer gelukkig. Het voelde zo goed dat mijn broer voor me zorgt. Toen zette hij me uit bad droogde me af, gaf me een nieuwe luier en deed mijn pyjama aan. Zo klaar lachte hij. Hij tilde me op en bracht me naar bed. Ik keek rocky blij aan. " dankje." Fluisterde ik. Graag gedaan zei rocky daar heb je grote broers voor. Hij gaf mijn tebbybeer dan Hij pakte zijn gsm en speelde wat rustige muziek af. Mijn ogen werden zwaarder en gelijk viel ik in slaap.
( rocky's pov )Toen ross sliep ging ik naar beneden. Dankje lachte ryder. " waarvoor?" Voor ross zei mack. Hij is bijna van zijn depressie af. " ik denk het ook... maar wat heb ik daar mee te maken?" Je bent zijn broer zei abby ik zag net hoe hij keek toen je hem in zijn armen nam. Ik knikte " ja maar jullie zijn er ook voor hem geweest... maar denk zij jullie heb ik mijn broertje terug. Dus dankje." Wat gaat er nu gebeuren? Vroeg rhdyian. Ik bedoel.. met de andere... Ik trok mijn schouders op. "Geen idee. Ik hoop echt dat ze ross terug willen. En zo niet... ga ik op me zelf wonen met ross en stap ik uit mijn band!" Met je broers, zus en ellington vroeg mack. " ja klopt.. ross vertelde het zeker?" Ja zei ryder hij was dol op de band... " dat weet ik.... Ik ga ook slapen. Tot morgen." Ik ging naar boven. Ross lag te slapen met een glimlach op zijn gezicht. Het voelde super om mijn broer zo te zien.