Prolog

6.6K 282 0
                                    

Layla Archer.

Její matka, zemřela.

Její otec, odjel.

Ona, byla unesena.

Harry Styles.

Jeho život se tím pádem změnil.

Tlumené hlasy a dohadování. To bylo to jediné, co jsem v danou chvíli slyšela. Byla jsem něčím omráčená, ztěžka se mi dýchalo a taky jsem byla ospalá, asi jsem pomalu upadala do bezvědomí, ale zkoušela jsem vydržet, abych slyšela rozhovor dvou osob. Zjistila jsem, že jedu v autě, protože se stále třepalo, kvůli nerovnému povrchu silnice.

Chtěla jsem otevřít oči, jenomže jsem je měla strašně těžké, jako bych na nich měla pár vysacích náušnic. Všimla jsem si taky že mám strašnou bolest hlavy, potřebovala jsem si promnout spánky, jak to mám ve zvyku, ale nemohla jsem natáhnout ruce. Byly kolem nich uvázané dva hodně silné a drsné provazy, které se mi odírali o moji jemnou kůži.

,,Chci vědět, co bude Archer dělat, až zjistí, že jsme mu zabili starou a ještě k tomu unesli milovanou dceru." Řekl mužský hlas pobaveně a zároveň jízlivě. ,,Pošle na nás poldy, na nic jinýho se nezmůže. Klidně by nám je podstrčil obě, aby si zachránil tu svoji zbohatlickou prdel." Řekl další hlas, taky mužský. ,,Nenajdou ji, na tom místě ji nikdy nenajdou, o to se postarám." Zamručel ten první.

Auto začalo zpomalovat a já jen ztěží dokázala napůl otevřít oči. Viděla jsem ven z okna.Na velkou tabuli, vedle které zastavili, svítil silný reflektor. Bylo na ní něco napsané, stačila jsem rozluštit první dvě písmena pak už jsem upadla do plného bezvědomí.............byli to písmena C a a ...co mi to jen připomíná......

Seděla jsem u sebe v pokoji a psala si s Carou. Celý týden jsme se neviděli a já jsem na konci dostala domácí vězení od mámy, za to že jsem byla na jedné párty s Bradem, na kterou mě nechtěla pustit. Pořád nechápe že je to můj kluk a že mě před vším ochrání a co je hlavní, nikdy by mi neublížil.

Koukla jsem se na čas. 22:00. Dole jsem slyšela televizi, takže je máma stále vzhůru. Zvedla jsem se z postele a šla do koupelny, umyla jsem si obličej, protože mě bolela hlava, promnula jsem si spánky a vyšla z koupelny.

Zamířila jsem do obýváku. Máma tam nebyla, ale televize stále hrála. Otočila jsem se a šla jsem směrem do kuchyně. Těsně před dvěřmi jsem se zastavila. Byly trochu pootevřené takže jsem mohla vidět dovnitř, ale to, co jsem tam viděla mě vyděsilo.

Zalapala jsem po dechu, moje máma tam ležela na zemi v kaluži krve.Její kaštanově hnědé vlasy jí splývaly na zemi kolem její hlavy. Ani jsem neviděla, že se jí zvedá hrudník. Byla mrtvá. Začalo se mi ztěžka dýchat. Couvala jsem ode dveří.

Najednou jsem ucítila ostrou bolest na mé hlavě a to, že mě někdo chytil kolem úst, takže jsem nemohla dýchat...zatemnilo se mi před očima..

S trhnutím hlavy jsem se probudila a myslela si, že to byla jen noční můra, ale v tu chvíli jsem si vzpomněla.......sice to byla noční můra,  ale hlavně to byla pravda...

Již jsem neseděla na měkké matraci mé postele, seděla jsem opřená zády o chladnou kamennou zeď. Rozkoukávala jsem se po temné místnosti. Byla mi zima, přitáhla jsem si k sobě blíž můj béžový pletený svetr a schoulila se do klubíčka. Právě mě unesli, moje matka je mrtvá a já si to přeji taky.......





Layla Archer je dcera bohatého podnikatele z New Yorku. Její otec, Christian Archer, je na pracovních schůzkách, né-li mimo Spojené Státy, skoro pořád. Proto ani neví jaké má záliby jeho dcera a jak se vede jeho manželce Joyce Archer, která je poté zavražděna když je její manžel na služební cestě.

Laylu unesli únosci neznámo kam a teprve až na druhý den je policie zavolána do domu Archerových, kde vyšetřuje příčiny a pachatele vraždy.

Layla byla vězněna dva měsíce než se policie dopátrala k vrahovi její matky a tudíž i k ní.Drželi ji nedaleko za Bronxem kde byla vězněna v jedné krachlé autopůjčovně Cars for family. Byla osvobozena, ale měla záchvaty úzkosti a trpěla traumatem z oné noci.

Její otec přitom pečlivě dohlížel na to, aby si ti dva chlápci, kteří mu ukradli i několik tisíc dolarů, poseděli pěkně v chládku. Nesnášel, když mu někdo šahal na jeho ''těžce'' vydělané peníze.

Na dceři mu jistě také záleželo, a tak jí nechal po několika týdnech od nalezení pořídit jejího osobního bodyguarda. Velmi pečlivě si ho vybral. Nechal ho prověřit svými lidmi a poté, když si jím byl opravdu jistý, si ho najal.

Layla měla být za každou cenu v naprostém bezpečí.

Bodyguard-|HS|Kde žijí příběhy. Začni objevovat