Domem se rozlehl zvuk zvonku ze zdola. Doladila jsem už jen pár drobností na sobě a šla jsem k Harryho pokoji.
Lehce jsem zaklepala na dveře, které se následně otevřeli a z nich vykoukl Harry v černých džínách a v tričku stejné barvy. ,,Cara už je tady, jdeš?" Řekla jsem klidně a on přikývl.
Sešli jsem dolů ze schodů a já otevřela dveře. Hned jak jsem je otevřela Cara mi hned skočila kolem krku. ,,Ahoj Layle!" Vykřikla a zasmála se. Já se taky "zasmála". Harry jen stál opodál a pozoroval nás s úsměvem na rtech. Když ze mě Cara slezla, překvapeně se podívala na Harryho.
,,Nechceš mě představit?" Usmála se sladce a kývla na Harryho. ,,Jistě." Přikývla jsem. ,,Harry, Cara, Caro, Harry." Podali si ruce. ,,Harry je můj bodyguard." Vyhrkla jsem ještě rychle aby si Cara nezačala dělat zbytečné scénáře o mě a o Harrym.
,,A tady Harry půjde s námi?" Mrkla na něj laškovně a já záporně zakroutila hlavou. ,,Ne, bude vždycky stát opodál abychom měli soukromí." Vysvětlila jsem. ,,Táta nechce aby se mi něco stalo, potom incidentu a proto mi najal Bodyguarda." Objasnila jsem ještě a už jsme byli na cestě k autu. Já s Carou jsme nastoupily do mého černého Chevroleta Malibu, toho miláčka mi vybral táta a jsem na něho velice pyšná.
Harry si nastoupil do svého černého Range Rovera a vyjeli jsme směr nákupní centrum.
Cesta v autě byla zvláštní. Mluvily jsme jen průběžně a já se spíš věnovala řízení. Ale Cara najednou nadhodila, pro mě, bolestivé téma.
,,A co Brad, ozval se ti?" zeptala se ale vycítila jsem že to stejně ví. Úspěšně se mi povedlo zahnat slzy a nakonec se mi to podařilo. ,,Odstěhovali se do Californie, ani se se mnou nerozloučil." Řekla jsem narovinu ale Cara si nedala pokoj.
,,To je mi líto zlato, je to hajzl, že se nestydí, ale neboj nakupování ti zvedne náladu." V jejím hlase jsem značně slyšela neupřímnost. Pohladila mě po ruce a já se jen naoko usmála. Bylo mi ze mě nazvracení, chovám se stejně falešně k ní tak jako ona se chová falešně ke mně.
Když jsme konečně zastavily u centra, oddychla jsem si že už nebudu muset čelit dalším otravným otázkám. Vystoupily jsme a já viděla že Harry zaparkoval nedaleko nás, taky vystoupil a já viděla jak mě kontroluje, avšak diskrétně. Cara mě zatahala za ruku a společně jsme vešli do obrovského nákupního centra.
Všude kolem nás zněl šum, z toho jak si lidi povídaly a z výlohy na mě koukalo pár hezkých kousků oblečení, ne-li bot.
Jako první obchod vybrala Cara, New Yorker.
Probírala jsem věšáky s oblčením zatímco si Cara v kabince zkoušela jedny džíny. ,,Tak co dobrý?" Vyšla z kabinkou a já se na ni kriticky podívala. ,,Jasně, moc ti sluší." Usmála jsem se opět falešně, ona mi to opětovala a zalezla zpátky.
Když znovu vylezla pohoršeně se na mě podívala. ,,Ještě sis nic nevybrala Layle, smím ti něco vybrat?" Koukla se na mě štěnečím pohledem a já nakonec svolila.Jen radostně zatleskala a uculila se. Chvíly procházela obchod křížem krážem a pak se ke mně vrátila s hromadou oblečení na ruce, dala mi to do ruk a vstrčila mě do kabinky.
,,To si mám jako všechno tohle zkusit?" Vyjekla jsem přes dveře kabinky. ,,Jasně!" Křikla nazpátek a já si povzdychla. Zvedla jsem první kousek oblečení který mi padl do oka.
Byly to tmavě modré šaty s květovaným potiskem. Zkusila jsem si je a zjistila jsem že mi perfektně sedí. Potom jsem se ukázala Caře a ta mi je ohodnotila jako: Super roztomilý.
Zkoušela jsem dál a nakonec, po dlouhém rozmýšlení si vybrala jen dva kousky oblečení. Ty první šaty s květinovým vzorem a pak bílý kašmírový svetr s černými, širokými pruhy. Šli jsme zaplatit a mířily do dalších obchodů.
ČTEŠ
Bodyguard-|HS|
FanfictionKdyž na sobě dvěma lidem opravdu záleží, budou vždy hledat způsob, jak to může fungovat, bez ohledu na to, jak težké to je. //ČTĚTE PROSÍM S REZERVOU! DĚJ JE NESROVNALÝ A ČASTO SE V NĚM OBJEVUJÍ CHYBY// -OPRAVUJE SE- Official story Bodyguard-|HS| c...