10.

3.5K 159 7
                                    

,,Chceš na ně marmeládu nebo čokoládu?" zeptal se mě Harry. Měli jsme naděláno plno palačinek a teď už jsme je jen mazali oblíbenými marmeládami a čokoládou.

,,Marmeládu, jahodovou." Jemně jsem se usmála. Harry mi úsměv opětoval a namazal mi dvě palačinky jahodovou marmeládou. Domem se linula vůně skvělých palačinek.

Podal mi talíř a já jsem se do jedné z palačinek zakousla. Harry si sedl naproti mě a ukousnul si své s čokoládou. Kamarád, ne Bodyguard.

,,Proč zrovna bodyguard?" Zeptala jsem se Harryho. ,,Ani nevím, asi proto, že rád bráním lidi. Zkusil jsem být u policie ale nebylo to ono." Vysvětlil a já jsem se mírně usmála.

,,A nechtěl bys dělat i něco jiného, žádné jiné zaměstnání tě neláká?" Zeptala jsem se zase.,,Nechci dělat nic jiného." řekl s vážnou tváří a pak se usmál.

,,Ráda bych poděkovala tvému známému za tu akci. Seznámíš mě s ním?"

,,Klidně." Pokrčil Harry rameny. ,,Už ti dal pokoj? myslím Cameron." Zeptal se mě naoplátku a já jsem si povzdechla.

,,Včera ve škole nebyl tak ještě nevím co na mě chystá." Ušklíbla jsem se. Pak jsme dojedli svoje poslední sousta.

Když jsem dokousala poslední kousek palačinky, zvedla jsem se a vzala jsem i Harryho prázdný talíř.

Dala jsem je do dřezu společně s mísou, ve které bylo těsto a špinavé příbory. Pustila jsem si teplou vodu a na houbičku jsem si dala jar.

Začala jsem umývat první talíř a když jsem ho chtěla opláchnout tak na mě vystříkla voda. Vyjekla jsem a vodu jsem zastavila. Harry se začal smát. Otočila jsem se na něj a protočila jsem oči.

,,Haha, strášně vtipný Harolde." Řekla jsem otráveným hlasem.
Zamračil se a já jsem na něj vyplázla jazyk.

Otočila jsem se zpátky ke dřezu a pustila jsem vodu. V tu chvíly mě ale napadla suprová pomsta.

Rychle jsem otočila kohoutek na Harryho a kousek jsem ustoupila. Voda po něm stříkala a já jsem se mohla potrhat smíchy. Jen na to vyjeveně hleděl. Vypla jsem vodu a smála jsem se mu.

,,A kdo je mokrej teď?" Vyplázla jsem na něj jazyk. ,,No počkej." Zasyčel a začal mě honit po kuchyni. V první zatáčce kolem kuchyňského ostrůvku mě chytl kolem pasu zezadu a začal mě lechtat.

Uklouzla jsem společně s Harrym a spadli jsme na zem. Oba jsme se smáli a leželi jsme vedle sebe na zemi.

Harry se zvedl jako první a pak pomohl na nohy mě. Ale vytáhl mě moc prudce takže jsem narazila do jeho hrudi. Zasmáli jsme se znovu.

,,Netušila jsem že je s tebou taková sranda." Uchechtla jsem se a teprve teď mi došlo že jsme na sobě doslova nalepení. ,,To nikdy nikdo netuší." Ušklíbl se Harry.

,,Harry?" koukla jsem se mu do očí. ,,Ano?" Zeptal se a jeho výraz ve tváři zvážněl. ,,Jen jsem ti chtěla říct že....utíráš nádobí!" Vyhrkla jsem a začala jsem se nanovo smát a Harry se po chvilce přidal.

Odstoupila jsem od něj a došla jsem pro mop. Harry si mezitím vzal utěrku a začal utírat nádobí. Já jsem začala vytírat podlahu a pak jsem mop zase schovala.

Harry mezitím doutíral poslední zbytky nádobí a já jsem se přesunula do obýváku. ,,Chceš se dívat na film?" Ozval se za mnou Harryho hlas když jsem vybírala film. ,,Jo, přidáš se?" Zeptala jsem se stále otočená zády.

,,S radostí." Řekl Harry a sedl si na gauč. Bylo mi celkem nepříjemné když jsem cítila jeho pohled na svých zádech a tak jsem rychle popadla první cédéčko co jsem měla po ruce a otočila jsem se čelem k Harrymu.

Bodyguard-|HS|Kde žijí příběhy. Začni objevovat