40.Jsem Všude Zlato

2.5K 139 1
                                    

,,Dáš si čaj nebo kafe?" Optala jsem se polo spící Gemmy, která seděla na barové židličce. ,,Kafe, děkuju." Pousmála se ale oční víčka jí padaly. ,,Špatná noc?" Pronesla jsem zády k ní, když jsem zalívala kávu v hrnku.

,,Něco na ten způsob." Odpověděla když jsem se otočila, neodpustila si ani malý úšklebek. ,,To znám." Zamumlala jsem a hrneček jí podala.

,,Dobré ráno." Zachraptěl nově příchozí Harry, který pomalu a jistě kráčel ze schodů. Pohled se mi zasekl na jeho obnažené hrudi. Měl na sobě jen černé tepláky na zavazování. ,,Utři si slinu Layle." Pronesla Gemma s pobaveným výrazem a já jsem se nepatrně začervenala. ,,Proč vstáváš tak pozdě Harolde?" Obrátila se na Harryho zatímco já jsem se otočila zpátky k lince.

,,Gemm, víš, že to oslovení nesnáším." Zavrčel. ,,Neodpověděl si na otázku." Opáčila a vsadím se, že se u toho ušklíbla. ,,Rád spím." Odpověděl a uchechtl se.

,,Dobrý ráno." Zašeptal u mého ucha a objal mě zezadu kolem pasu. ,,Hlavně ať je to věrohodné." Dodal co nejtišeji a daroval mi pusu na tvář. Pousmála jsem se a on mě pustil.

,,Sluší Vám to spolu. " Pronesla se zasněným tónem Gemma a podepřela si bradu. ,,Ty někoho máš?" Zeptal se Harry s mírným úšklebkem na tváři. Gemma se lehce začervenala a nepatrně schovala pravou ruku pod levou.

Ale než to provedla, všimla jsem si prstýnku. ,,Doufám, že je to dobrý snoubenec." Pokrčila jsem ledabyle rameny a ona překvapením otevřela pusu a Harry taky. ,,Jak to víš?" Vyhrkla a já se pousmála. ,,Máš hezkej prstýnek." Mrkla jsem na ni.

Sklopila hlavu a uculila se. ,,Ty jsi zasnoubená?!" Vyhrkl Harry a nakrčil obočí. ,,Jo, Harry, jsem zasnoubená." Pronesla Gemma a zeširoka se usmála. ,,Kdo má tu čest?" Optal se znovu.

,,Je to jeden hodně milej kluk, jmenuje se Ben a jsme spolu už rok." Odpověděla a podepřela si hlavu.
,,Budeme mít někdy příležitost se s ním někdy setkat?" Položil Harry zásadní otázku a podezíravě přimhouřil oči.
Gemma jen protočila oči a donesla svůj hrnek do dřezu.

,,Není to psychopat, ani masovej vrah, je v pohodě, nemusíš mít o mě strach Harolde." Odpověděla a provedla znak jako když skauti něco slibují.

,, Neříkej mi Harolde." Procedil mezi zuby. Uchechtla jsem se společně s Gemmou. ,,Tak co dneska plánujete hrdličky?" Nadzvedla zvědavě obočí. ,,Ehm, ti nevím...Harry?" Otočila jsem se na Harryho s otázkou v očích.

,,To se ještě vymyslí." Odpověděl ledabyle. ,,Já mám dneska práci takže Vás ani nebudu moc otravovat. "Šibalsky na nás mrkla. ,,No nic za pár minut musím odejít, jdu se zatím nachystat." Pronesla a zmizela ve svém dočasném pokoji.

Vydechla jsem přebytečný vzduch a opřela jsem se zády o linku. Pohled mi padl na Harryho, který zamyšleně koukal před sebe. ,,Vadí ti, že má snoubence?" Zeptala jsem se a koutky úst mi cukaly.

,,Ne, jen je to pořád má sestra a já její bratr." Zamračil se a pohled přesunul na mě. ,,Sice mladší bratr ale i tak." Dodal. ,,Je dospělá dokáže se o sebe postarat." Pousmála jsem se.

Přikývl a zvedl se od stolu. Pomalým krokem ke mně přešel a já jsem ho stále pozorovala. ,,Dneska půjdem ven, ještě jsem ti neukázal všechno." Řekl s potutelným úsměvem a já souhlasně přikývla. ,,A kam mě vezmeš?" Zeptala jsem se a mírně jsem naklonila hlavu na stranu.

,,Někam." Vydechl a stoupl si přímo přede mě. Pohled jsem zapíchla do jeho hrudi a rukama jsem se zapřela o linku. ,,Dobře." Zašeptala jsem.

,,Doufám, že máš ráda vodu." Mrkl na mě a já jsem se uchechtla. ,,Bereš mě snad do aquaparku?"

,,Dejme tomu." Šibalsky se usmál a já jsem jen zaúpěla. ,,To ne." Zamumlala jsem. ,,Ale copak? Bojíš se, že tě utopím?" Ušklíbl se a založil si ruce na hrudi. Se smíchem jsem zakroutila hlavou. ,,Nikdy jsem neměla bazény v oblibě." Uhla jsem pohledem ale stále mi cukaly koutky.

Bodyguard-|HS|Kde žijí příběhy. Začni objevovat