L A Y L E
Ráno jsem se vzbudila kolem šesté hodiny. Nebylo mi dobře. Hned jsem šla do kuchyné si udělat čaj a zapít prášek na bolest hlavy. Poté co jsem si šáhla na čelo jsem zjistila, že mám nejspíš teplotu.
Nepříjemně jsem zavrčela a vydala jsem se do koupelny. Nemůžu nejít do práce, nemůžu tam nechat Sophie samotnou. Dala jsem si rychlou sprchu a poté jsem vykonala základní ranní hygienu.
Obrovské kruhy pod očima jsem zamaskovala korektorem a nedostatky make-upem. Nanesla jsem nepatrnou vrstvu řasenky a poté jsem si svázala vlasy do ohonu.
Šla jsem do pokoje abych si vybrala oblečení a nakonec z toho vzniklo to, že jsem si vzala světle modré džíny, bílé tričko s nápisem Poison. Kvůli tomu, že mi byla nesnesitelná zima jsem si oblékla černé huňaté ponožky na zahřátí.
Vrátila jsem se zpět do kuchyně a vypila jsem zbytek heřmánkového čaje. Podívala jsem se ven z okna a zjistila jsem, že prší.
Harry stále spal a já jsem ho ani nehodlala budit. Nechám mu vzkaz aby věděl, že jsem v pořádku odešla.
Prázdný hrnek jsem položila do dřezu a koukla jsem se na ledničku. Jídlo mi v tuto chvíli nic neříkalo, neměla jsem hlad. Vydala jsem se nahoru do schodů, na kterých se mi mírně zamotala hlava ale nechala jsem to plavat.
Zavřela jsem za sebou dveře Harryho pokoje a rozešla jsem se k jeho posteli. Sedla jsem si na kraj a pozorovala jak spí. Byl neskutečně rozkošný, když měl rozčepýřené vlasy kolem obličeje ale i tak mu to slušelo. Klidně oddychoval a já jsem se pousmála.
Pohladila jsem ho po tváři a poté jsem mu na ni vtiskla menší polibek.
Zvedla jsem se a popadla jsem tašku, kterou jsem měla i včera a naházela jsem do ní všechno potřebné. Potom jsem šla zpět do kuchyně, kde jsem si vzala ještě vitamin C.
Koukla jsem na hodiny a zjistila jsem, že je nejvyšší čas vyrazit.
Obula jsem si černé Nike AirMax s květovaným potiskem a oblékla jsem si tmavě hnědou koženou bundu. Do ruky jsem popadla deštník a vydala jsem se do deštivého rána..........
,,Ahoj Sophie!" Ozvu se jakmile vejdu do stále neotevřené kavárny. ,,Ahoj Lay! Tak jak to dopadlo?" Zeptala se zvědavě. Dneska celá zářila a usmívala se od ucha k uchu. Zajímalo by mě jak si ta holka stále udržuje tolik optimismu. Vlasy měla zapletené v rybím copu, který si přehodila přes rameno a obyčejné černé tričko jí skvěle zvýrazňovalo její postavu, stejně tak vínově červené džíny.
,,Jak dopadlo co?" Zeptala jsem se duchem mimo a ovázala jsem kolem sebe zástěru. ,,No s Harrym." Popohnala mě a přitom utírala jeden šálek.
,,Byl chvíli naštvaný ale pak ho to přešlo." Usmála jsem se a začala jsem utírat stoly. ,,To je dobře, vypadá jako sympaťák." Mrkla na mě a já jsem se ušklíbla.
,,Taky, že to je sympaťák." Poznamenala jsem a vrátila jsem se zpátky za pult. ,,Vypadáš ospale, nechceš kafe?" Zeptala se mě starostlivým hlasem a já jsem jen zakroutila hlavou. ,,Ne to je dobrý, asi jsem se jen špatně vyspala." Pousmála jsem se a do skleničky jsem si napustila vodu. Vypila jsem ji celou a potom jsem ji položila na pult.
,,Jsi si jistá? Nevypadáš zrovna zdravě." Nakrčila obočí a já jsem se ušklíbla. ,,Jsem v pohodě, otevřem už?" Zeptala jsem se a ona jen nejistě přikývla.
..............................
,,Tady je vaše káva, přeji hezký den." Řekla Sophie a usmála se na staršího pána, který poté odešel. ,,Lay, jen si skočím na záchod, zvládneš to?" Zeptala se a já jsem jen přikývla a mrkla na ní. Okamžitě odběhla dozadu a já jsem začala s přípravou překapávané kávy, kterou jsem potom odnesla ke stolu číslo čtyři, kde seděla žena středního věku. Mile poděkovala a já jsem se vrátila zpět.
ČTEŠ
Bodyguard-|HS|
FanfictionKdyž na sobě dvěma lidem opravdu záleží, budou vždy hledat způsob, jak to může fungovat, bez ohledu na to, jak težké to je. //ČTĚTE PROSÍM S REZERVOU! DĚJ JE NESROVNALÝ A ČASTO SE V NĚM OBJEVUJÍ CHYBY// -OPRAVUJE SE- Official story Bodyguard-|HS| c...