Probudili mě jemné tóny kytary, linoucí se z harryho pokoje. Zvedla jsem se z gauče a protáhla jsem se. Televize byla ztišená, chtěla jsem si zdřímnout, protože večer jsem toho moc nenaspala.
Vypnula jsem televizi a zaposlouchala jsem se do tónů. Pomalu jsem se zvedla z postele a vyšla jsem schody k pokoji a u jeho dveří jsem se zastavila. Dělám to zase, poslouchám Harryho za dveřmi, jak hraje na kytaru.
If I could fly,
I'd be coming right back home to you,
I think I might,
Give up everything just ask me toPay attention, I hope that you listen,
'Cause I let my guard down,
Right now I'm completely defencelessFor your eyes only,
I'll show you my heart,
For when you're lonely and forget who you are,
I'm missing half of me, when we're apart,
Now you know me, for your eyes only
For your eyes onlyI've got scars,
Even though they can't always be seen
And pain gets hard,
But now you're here and I don't feel a thing,Pay attention, I hope that you listen,
'Cause I let my guard down,
Right now I'm completely defencelessFor your eyes only,
I'll show you my heart,
For when you're lonely and forget who you are,
I'm missing half of me, when we're apart,
Now you know me, for your eyes only,
For your eyes onlyI can feel your heart inside of mine,
I feel it, I feel it
I've been going out of my mind,
I feel it, I feel it.Know that I'm just wasting time,
and I hope that you don't run from me.For your eyes only, I'll show you my heart
For when you're lonely,
And forget who you are,
I'm missing half of me
When we're apart
Now you know me, for your eyes only,
For your eyes only
I'll show you my heart
For when you're lonely and forget who you areI'm missing half of me, when we're apart,
Now you know me, for your eyes only,
For your eyes only,
For your eyes onlyNemohla jsem se hnout z místa. Jeho hlas, ten text. Bylo to...nepopsatelné.
Stála jsem tam přikovaná a nebyla jsem ničeho schopná.Jen tvým očím jsem ukázal své srdce když jsi byla osamělá a zapomněla si kdo jsi.
Přišlo mi, že to bylo o mně. Když jsem se před ním rozbrečela, pomohl mi. Vždycky tu pro mně byl, když jsem měla problémy s Cameronem, když mi umřel táta a hlavně když jsem dočasně ochrnula. V tu chvíly se dveře pokoje otevřeli a já jsem sebou cukla.
,,Lay?" Vydal ze sebe zmatený Harry. Podívala jsem se na něj, v jeho očích bylo vidět zklamání a smutek. Udělala jsem krok k němu a obmotala paže kolem jeho krku. Hlavu jsem zabořila do jeho ramene. Nejdřív nereagoval ale poté si mě k sobě ještě více přitáhnul a jeho paže spočinuly na mých bocích.
,,Omlouvám se." Zašeptala jsem. ,,Za co se omlouváš? Já bych se ti měl omluvit." Řekl značně chraplavým hlasem, který mi způsoboval husí kůži.
,,Neuvědomila jsem si to. To, že se přede mě každý den hodláš postavit a schytat za mě kulku. Pomáhal si mi ve všem ale já to přehlížela, protože jsem tě neměla zrovna v lásce. Jen díky mojí nedůvěřivosti bych o tebe mohla přijít a to nechci." Svá poslední slova jsem zašeptala a pomalu jsem se odtáhla.
,,A to co jsi mi tajil, byla taky ochrana, bránil si mě přede mnou samotnou. Věděl jsi, že bych se mohla znovu zhroutit a přestat věřit lidem. Musím se opět odrazit ode dna a začít znovu a minulost nechat za sebou a být v přítomnosti, s tebou." Zvedla jsem k němu zrak až můj pohled zakotvil v jeho smaragdových bazénech. Uhrančivě si mě prohlížel.
,,Řekni něco, Harry." Vydechla jsem a zkousla jsem si spodní ret. ,,Takže začínáme od znova?" Zeptal se a své horké dlaně přesunul na mé tváře. Pousmála jsem se a úlevně si oddychla. ,,Myslím, že bychom to mohli zkusit."
,,V tom případě, dobrý den slečno Archerová, jmenuju se Harry Styles a jsem Váš nový bodyguard." Ušklíbl se a já se pobaveně zasmála. ,,Dobrý den pane Stylesi, bude mi ctí být Vaší...ehm......co že jsem tvoje?" Uchechtla jsem a on se mnou. ,,Řekněme, že jsi vlastně moje a já tvůj." Pronesl se šibalským úsměvem a na levé tváři se mu díky němu vytvořil ďolíček. ,,Souhlasím." Usmála jsem se.
Ahoj!
Hlásím se Vám s druhou půlkou předešlého dílu, která je nehorázně krátká ale i tak ji musím vydat abych další díl mohla vytvořit co nejdřív:)
Nakonec se teda Lay s Harrym usmířili a já se (konečně!) můžu posunout dál:D
Nevím jestli sním nebo ne ale panebože děkuju! Děkuju Vám, protože díky Vám se mi splnil jeden z největších snů! Moje vlastní povídka přesáhla 10,5K Přečtění! Je to neuvěřitelné ale strašně Vám děkuji <3.
Těší mě, že každý den nacházím upozornění, že můj příběh "ohvězdičkoval" někdo nový!
Chtěla bych se jen zeptat, kolik Directionerek čte můj příběh?:D Je to jen moje zvědavost, takže to nemusíte brát vážně:D:).
Tímhle bych se chtěla rozloučit <3
All the love- H.
PS, omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Bodyguard-|HS|
FanfictionKdyž na sobě dvěma lidem opravdu záleží, budou vždy hledat způsob, jak to může fungovat, bez ohledu na to, jak težké to je. //ČTĚTE PROSÍM S REZERVOU! DĚJ JE NESROVNALÝ A ČASTO SE V NĚM OBJEVUJÍ CHYBY// -OPRAVUJE SE- Official story Bodyguard-|HS| c...