46. Ztráty a Nálezy

2.1K 154 22
                                    

Probudila jsem se díky slunci svítícímu venku. Posadila jsem se a zjistila jsem, že nejsem u sebe v pokoji. Byla jsem u Harryho.

Vybavila se mi vzpomínka ze včerejška a já jsem se posmutněle usmála. Prohrábla jsem si vlasy a otočila jsem se na stále spícího Harryho.

Vypadal spokojeně a tak jsem ho nechala spát. Koukla jsem se na hodiny a zjistila jsem, že je nejvyšší čas abych se začala chystat do práce.

Vstala jsem z postele a co nejtišeji jsem vyšla z pokoje a zaklapla jsem za sebou dveře.

Namířila jsem si to do koupelny a tam jsem ze sebe alespoň trochu udělala člověka. Umyla jsem si obličej, vyčistila jsem zuby a rozčesala jsem poměrně zacuchané vlasy. Nanesla jsem jemný makeup a vrátila jsem se do svého pokoje.

Ze skříně jsem vytáhla černé džíny a obyčejné bílé triko a na to jsem dala černý svetřík. Doplnila jsem to černými balerínami a byla jsem hotová.

Spokojená se svým vzhledem jsem zašla do kuchyně a dala jsem si rychlou snídani v podobě jahodového jogurtu a hrnku zeleného čaje.

Poté co jsem dojedla jsem si zašla do pokoje pro mobil a kabelku.
Jakmile jsem vzala mobil do ruky tak mi zabrněl. Nasucho jsem polkla, když už jsem poněkolikáté otvírala zprávu od neznámého čísla.

Jste spolu sladcí, ale všechno se musí ukončit dřív, než se stane něco špatného.

Přivřela jsem oči a zhluboka jsem se nadechla. Mobil jsem úplně vypla a vhodila jsem ho do černé kabelky a vyšla jsem z pokoje.

Pomalu jsem šla po schodech do Harryho pokoje a tak abych ho nevzbudila jsem mu dala jemnou pusu na rty. Pohladila jsem ho po tváři a vrátila jsem se do předsíně, kde jsem popadla klíče a vydala jsem se do práce.

………

,,Poslední objednávka a končíme!" Oznámila mi se značnou radostí v hlase Sophie. Otočila jsem se na ní s úsměvrm na rtech a přikývla jsem. Tahle práce mě neskutečně bavila. Se Sophie jsme si hodně sedli a stále si máme o čem povídat.

,,Co ten tvůj Romeo?" Zeptala se při předávání zmiňovaného posledního Latté zákazníkovi, přičemž se usmála a popřála mu pěkný den. ,,Co by?" Zasmála jsem se a začala jsem si odvazovat zástěru s logem kavárny.

,,No včera vypadal docela naštvaně." Přimhouřila oči a podívala se někam za mě. ,,A teď je asi taky." Poznamenala a já jsem se otočila. Jelikož za mnou byla prosklená výloha mohla jsem vidět Harryho vystupujícího z jeho auta a následně zamířil ke dveřím kavárny.

,,Do háje!" Zaklela jsem potichu a sklopila jsem hlavu. Zapomněla jsem si zapnout mobil. ,,Myslím, že už budu muset jít." Otočila jsem se na ni s omluvným úsměvem a v té chvíli se ozval zvoneček oznamující nově příchozího zákazníka. Přesněji Harryho.

,,Nebudu rušit." Šeptla směrem ke mně a odběhla dozadu aby se převlékla. ,,Ahoj." Zamumlala jsem s menším úsměvem a obešla jsem pult abych s ním mluvila přímo. ,,Tohle mi nedělej." Vydechl šeptem a pevně mě objal. ,,Nevím co tím myslíš." Opáčila jsem a pomalu jsem se odtáhla. ,,Děláš si legraci?! Víš jaký jsem o tebe měl strach?! Nezvedala si mi mobil! Nebyla si dostupná! Hledal jsem tě!" Vyhrkl se zamračeným výrazem upřeným na mě.

Bodyguard-|HS|Kde žijí příběhy. Začni objevovat