21.Šílenec

2.6K 131 0
                                    

Znechuceně jsem šáhla po mobilu a típla jsem otravný zvuk budíku. Na dveře pokoje někdo zaklepal a poté vešel. ,,Dobré ráno Layle." Usmála se na mě Anne od dveří a já jsem jí úsměv oplatila. Posadil jsem se a ona už oblečená ke mě přiběhla aby mi pomohla.

S její pomocí jsem se vysadila na vozík, se kterým jsem poté přejela do koupelny. Anne mi pomohla si umýt obličej a zuby. Nebyla ode mě zas tak stará, myslím že jí bylo jak Harrymu.

Pomohla mi učesat vlasy a pak se i lehce nalíčit. Dneska jdu naposledy do školy ale nechci z toho dělat vědu, prostě jdu naposledy do školy a pak se stěhuju do Londýna.

,,Chceš pomoct vybrat oblečení?"Zeptala se mě s úsměvem na rtech Anne a já jsem přikývla. Podívala jsem se na ní do zrcadla a zjistila jsem že má černý květovaný top a světlé džíny a černé baleríny.

,,Dneska ti to sluší." Poznamenala jsem a ona se začervenala. ,,Tobě to ale bude slušet víc." Mrkla na mě a už mířila ke komodě kde ještě zbylo trochu oblečení.

Chvíly se tam přehrabovala a nakonec ke mě přišla se stejnými džínami jako měla ona a s bílým tričkem. Nakonec ještě vzala cardigan barvy burgundy, čímž se přesně trefila do mého vkusu.

Do všeho jsem se s její pomocí oblékla a nakonec mi nazula černé vansky.

Do ruk mi dala moji černou kabelku a společně jsme vyjeli do kuchyně, kde už Maria vařila míchaná vajíčka.
,,Dobré ráno Mario." Pozdravila jsem ji a Anne to po mě opakovala. Maria se na nás mile podívala a pozdrav nám opětovala. ,,Dáte si vajíčka?" Přispěchala k nám s dvěma talíři a položila je před nás na stůl.

,,Děkujeme." Usmála se stydlivě Anne a zastrčila si neposedný blonďatý pramen za ucho. Byla vážně krásná a na každém prstu mohla mít deset kluků ale ona prozatím pomáhá ochrnuté holce.

,,Dobré ráno." Do kuchyně vešel ještě rozespalý Harry v černých džínách a bílé košily. Anne se na něj usmála a dál se věnovala svému jídlu. ,,Ahoj." Můj úsměv se nepatrně rozšířil a ten Harryho taky. Posadil se ke stolu a Maria před něj postavila talíř se stejným obsahem jako jsme měli my. ,,Ať vám chutná!" Popřála nám a pak odešla z kuchyně pryč.

V tichosti jsme dojedli a Anne začala sbírat talíře. Vložila je do dřezu a jeden po druhém umyla. Harry se také zvedl a prošel kolem mě k lednici. Přitom jeho ruka přistála na mém rameni kde mě něžně pohladila.

Usmála jsem se přitom nepatrném pohybu a Harry si vytáhl z ledničky džus a trochu si nalil do skleničky. ,,Chcete taky někdo?" Zeptal se a pohledem spočinul na mě a na Anne. ,,Jo, dám si ráda." Pousmála se Anne a utřela si ruce do utěrky. ,,Já taky." řekla jsem a Harry začal do dvou skleniček nalévat obsah kartónové krabice.

Potom nám skleničky podal a já jsem se napila pomerančového džusu. Za chvíly jsem ho měla vypitý a skleničku jsem položila na stůl. ,,Pojedem? Ať nepříjdeš pozdě." Zeptala se Anne a ze židle si vzala svoji kabelku, kterou si přehodila přes rameno. S Harrym jsme souhlasily a všichni tři jsme vyrazily ke dveřím.

S oblékáním bund jsme si nedělali starosti protože už byla půlka března a bylo docela teplo.

Vyjeli jsme směr škola a já jsem byla čím dál tím víc nervóznější. ,,Lay, jsi v pohodě?" Oslovil mě Harry když si všiml mého výrazu. Seděla jsem s ním ve předu a Ann seděla vzadu.

,,Ehm, jo." Pousmála jsem se a zkousla jsem si spodní ret. Harry se zamračil. ,,Jen jsem trochu nervózní." Poznamenala jsem a jeho výraz se trochu zjemnil.

Bodyguard-|HS|Kde žijí příběhy. Začni objevovat