,,Chvilky svobody se jen tak nevzdám." Zašeptala jsem a za klapání našich podpatků na chodníku jsme se chystali na nejlepší párty, kterou mám šanci zažít.
....
Za celou tu dobu jsem se takhle nebavila, byly jsme tu necelou hodinu a já se dokonale uvolnila. Tancovala jsem na tanečním parketě,který byl vyhrazen venku na zahradě u Camerona doma.
Kolem mě bylo spousta lidí, Caru jsem neviděla od té doby cos balila jednoho kluka a odešla s ním neznámo kam.
Už jsem měla něco málo v sobě a alkohol proudil v mé krvi jako zběsilý. Kroutila jsem se do rytmu neznámé písničky se skleničkou drinku v ruce.
Někdo se kolem mě začal motat, ten někdo byl Cameron. Dal mi ruce na boky a já se otřela o jeho rozkrok. Fajn, měla jsem toho v sobě víc než jsem si myslela. Otočila jsem se k němu čelem a smyslně usmála. Vpíjel se mi do očí a já se nechala unášet jejich modři. Byl to vážně kus a stál by za chřích. Bože,co si to právě myslím.?!
Přitáhl si mě k sobě blíž a tvrdě mě políbil, jazykem se probojoval do mých úst a já jsem s radostí spolupracovala.Rukama přejížděl po mých bocích a potom mi stiskl zadek.Vzrušeně jsem zavzdychala a znovu se otřela o jeho rozkrok.Slastně zaúpěl a přivřel oči.
,,Sakra, ty jsi zatraceně sexy." Zašeptal mi do ucha i přes hlasitou hudbu. Zachvěla jsem se pod jeho teplých dechem na mém krku. Odtáhla jsem se od něj a šibalsky se ušklíbla. ,,Jdu si dát něco k pití." Řekla jsem a zmizela mu z dohledu, než stačil cokoliv říct. Co nejrychleji jsem vešla do domu a zamířila tam kde jsem si myslela že je kuchyně.
Nakonec jsem ji našla a přešla ke stolu se spoustou alkoholu.Popadla jsem jeden červený plastový kelímek a hrkla do sebe jeho obsah. Hořká tekutina mě zaštípala v krku ale já se postupně ještě víc uvolňovala.
Najednou mi hlavou proběhla vzpomínka na mámu a že tohle, by mi určitě neschvalovala. Místo toho abych zahnala slzy jsem do sebe kopla další neznámou tekutinu s dalšího červeného kelímku,který byl první po ruce
Znechuceně jsem se ušklíbla a kelímek položila na stůl přede mnou. Potom jsem se o něj ruky zapřela, protože se mi začala motat hlava. Sklopila jsem hlavu a povzdychla si.
Najednou jsem ucítila něčí ruce na mých bocích. Začali mě hladit nahoru a dolů. ,,Měl bych návrh." Zašeptal mi Cameronův hlas do ucha. Jeho ruce sjeli opět na můj zadeček a opět ho zmáčkli.
Nikdo tu naštěstí nebyl takže jsem se nebála o to že nás někdo uvidí. ,,Ano a jaký?" Řekla jsem pobaveně. ,,Pojď nahoru." Zašeptal znovu a posunul své ruce trochu víš.Automaticky jsem jeho ruce zase stáhla dolů.
Nedělej to, není to správné. Šeptalo mi mé podvědomí ale alkohol, který byl ve mně ho neposlouchal. Prudce jsem se na něj otočila a laškovně se usmála. ,,Tak dobře." Zašeptala jsem a on mě vzal za ruku. Táhl mě někam do horních pokojů,myslela jsem si že půjdem do některých z nich ale on mě táhl ještě dál. Nevím, jestli to bylo tím že jsem najednou vystřízlivěla ale začala jsem se bát.
ČTEŠ
Bodyguard-|HS|
FanfictionKdyž na sobě dvěma lidem opravdu záleží, budou vždy hledat způsob, jak to může fungovat, bez ohledu na to, jak težké to je. //ČTĚTE PROSÍM S REZERVOU! DĚJ JE NESROVNALÝ A ČASTO SE V NĚM OBJEVUJÍ CHYBY// -OPRAVUJE SE- Official story Bodyguard-|HS| c...