Spokojeně jsem zavřela oči a nechala se unášet jeho vůní.
Tohle vůbec není špatný.
Pomalu jsem se otočila a nechala se potopit do jeho průzračných očí, které mě bedlivě pozorovaly.
Nahla jsem se k němu a otřela se svými rty o ty jeho. Začal spolupracovat a přitáhl si mě blíž. Jeho dlaň se přesunula na moji tvář.
Vyrušilo nás bouchnutí dveří a jelikož jsme stáli v chodbě tak nás nově příchozí mohl jasně vidět. ,,Ou, pardon." Gemma omluvně pokrčila rameny jakmile jsme se odtáhli. Stydlivě jsem sklopila hlavu a Harry se neslyšně uchechtl.
Gemma prošla kolem nás a přitom na mě 'nenápadně' mrkla. ,,Tak co ste celý den dělali?" Zeptala se. ,,Byli jsme v aquaparku." Odpověděl Harry a popošel kousek za Gemmou.
,,Tak to se máte, já musela vyřizovat spoustu papírů." Povzdechla si, svezla se na barovou židličku a hlavou bouchla o linku. ,,Kde vlastně pracuješ?" Zeptala jsem se a postavila jsem vodu na kafe pro Gemmu, která ho očividně potřebovala.
,,Jsem doktorka a pomáhám kde se dá, teď jsem byla například rok v Austrálii." Pousmála se a já jí zalila rozpustnou kávu. Položila jsem ji před ni a ona si ji ode mě s úsměvem vzala.
,,Studuješ něco?" Zeptala se mě když si nepatrně usrkla. ,,Studovala jsem," Pozdvyhla jsem prst. ,,Ale bylo to jen proto, že si to můj otec přál, takže když jsme se stěhovaly do Londýna, přestala jsem." Pokrčila jsem rameny.
,,A to tvému otci nevadí a co tvá máma?" Nakrčila nechápavě obočí a já jsem se zarazila a sklopila jsem hlavu. ,,Gemm, teď ne." Ozval se Harry a ona sebou překvapeně trhla.
,,Řekla jsem snad něco špatně?" Podivila se s nadzvednutým obočím.,,Gemmo-" Začal Harry ale já jsem ho přerušila. ,,Ne Harry, to je dobrý." Pousmála jsem se a zvedla jsem pohled ke Gemmě.
,,Oba moji rodiče už jsou po smrti." Vydechla jsem zlomeným hlasem. Gemma překvapením otevřela pusu a pak se její vždy vysmáté koutky úst svěsili.
,,To je mi strašně líto." Zašeptala, obešla linku a sevřela mě v pevném obětí. Zdá se, že tuhle činnost po ní Harry zdědil, protože oba dva objímají skvěle. , Nemusí." Hlesla jsem a odtáhla jsem se.
Podívala se na mě lítostivým pohledem. ,,Omlouvám se, neměla jsem se ptát, někdy jsem až moc zvědavá." Uchechtla se a tím se napjatá atmosféra trošku uvolnila.
,,Už je to dobrý." Odpověděla jsem s mírným úsměvem.
,,Tak co si dáte k obědu?" Zeptala jsem se jich a na každého jsem se podívala. Šibalsky se na sebe podívaly a navzájem vyhrkli. ,,Čínu!" Musela jsem se zasmát. Tomuhle se říká sourozenci.
...
,,Mmm vaříš výborně Layle." Pochválila mě Gemma zatímco si do pusy vkládala nudle. ,,Má pravdu." Přitakal jí Harry a já jen mávla rukou. ,,Je to jen obyčejná čína." Začervenala jsem se a jedno sousto jsem si vložila do úst. Na jazyku se mi rozprostřela chuť kari a kuřecího masa.
,,Ale je to skvělý." Rozplívala se Gemma. Po večeři se Gemma nabídla, že umyje nádobí ale i přesto, že jsem namítala, že to udělám já, tak mě vyhnala na gauč.
Poraženecky jsem dosedla na bílou pohovku a sledovala děj filmu, který se odehrával v televizi přede mnou.
Pootevřela jsem oči a cítila jak mě někdo nese v náručí. Ten někdo byl Harry. Asi jsem musela usnout u televize, protože si Harry řekl, že si dáme filmový maraton. A jelikož jsme se z aquaparku vrátili kolem druhé a filmů jsme si pustili pět tak počítám s tím, že bude tak půl osmé.
Dolehla jsem na měkkou postel a pohodlně jsem se zavrtala do peřin. ,,Harry?" Zamumlala jsem a pootevřela jsem oči.
,,Klidně spi, jdu se osprchovat." Pohladil mě po tváři. Spokojeně jsem zavrněla a nechala se poddat spánku.
Dveře od pokoje vrzly a v nich se objevila vysoká postava. Zamrkala jsem protože na mě dopadlo světlo z chodby.
Harry poodešel a dveře za sebou zavřel.Oddělal peřinu a lehl si vedle mě. ,,Díky." Zamumlala jsem. ,,Za co?" Zeptal se blízko u mého ucha. ,,Že si mě sem donesl, sama bych to asi nezvládla." Uchechtla jsem se a nejistě jsem se natlačila na jeho hruď.
,,To nestojí za řeč." I v té tmě jsem poznala, že se pousmál. Svou paži přehodil přes můj pas a přitáhl si mě co nejvíc to šlo. Pozvedla jsem k němu obličej a zjistila jsem, že jsme od sebe jen pár centimetrů.
Jeho zelené oči ve tmě zářili a dívaly se na mě pohledem, jakoby mi viděl do duše. Nahl se ke mě a bříškem palce přejel po mém spodním rtu.
Jemně jsem vydechla a zadívala jsem se na jeho rty. ,,Přemýšlel jsem." Zašeptal se soustředěným výrazem na tváři. ,,O čem?"
,,O tom co mezi námi vlastně je." Lehce nakrčil obočí. ,,Nechme to na náhodě." Vydechla jsem a zlehla jsem se kousla do rtu.
,,To mi nedělej, sakra." Hlesl a nahnul se ještě blíž. Nechápavě jsem se na něj koukla. ,,To jak si koušeš ret je zatraceně sexy." Vydechl mi do tváře a já jsem se začervenala.Rukou mi zajel za vlasy, přitáhl si mě a přiložil své rty na ty mé.
Začal s nimi jemně pohybovat a já jsem nadšeně spolupracovala.
Vyhoupla jsem se nad něj a dlaně položila na jeho tváře.Svoje ruce přemístil na mé boky. Zkousl mi ret a jazykem proplul do mých úst. Přála jsem si aby tahle chvíle nikdy neskončila.
Dnešní kratší díl je fakt krátkej ale snad se dá přečíst:):D
Děkuju Vám všem, kteří čtete!❤ -H
ČTEŠ
Bodyguard-|HS|
FanficKdyž na sobě dvěma lidem opravdu záleží, budou vždy hledat způsob, jak to může fungovat, bez ohledu na to, jak težké to je. //ČTĚTE PROSÍM S REZERVOU! DĚJ JE NESROVNALÝ A ČASTO SE V NĚM OBJEVUJÍ CHYBY// -OPRAVUJE SE- Official story Bodyguard-|HS| c...