Můj život je v háji. Definitivně.
Mé myšlenky probíhaly mou hlavou jako splašení koně.
Je pátek. Dneska vyjímečně musím k panu Morrisovi. Nevím proč ale včera k večeru mi volal abych k němu dneska zašla.
Oblékla jsem si černý kabát a vzala si kabelku do, které jsem si hodila klíče, peněženku a mobil.
Vyšla jsem z pokoje zároveň s Harrym. Zrovna vycházel ze svého pokoje. Na sobě měl černý, napohled těžký kabát. Jeho pohled je upřený na mě.
Já jsem však svůj zrak upřela na podlahu a rozešla jsem se ke schodům. Sešla jsem je v patách s Harrym a mířila jsem k domovním dveřím.
Vyšla jsem do chladného odpoledne a otřásla se nad tou zimou, která byla už včera.
Rozešla jsem se ke svému autu a doslova jsem ignorovala Harryho.
Nastoupila jsem a připoutala se. Dala jsem klíček do zapalování a vyjela jsem na silnici. Ve zpětném zrcátku jsem viděla Harryho auto, jedoucí za mnou.
Jela jsem podle předpisů a brzo jsem dojela před známou budovu. Zaparkovala jsem a vystoupila jsem z auta.
Vyrazila jsem ke vchodu do budovy a otevřela jsem dveře. Teplý vzduch uvnitř mě příjemně zahřál a já si sundala kabát. Došla jsem k doktorově ordinaci a zaklepala jsem.
Vyzval mě hlas doktora Morrise a já jsem bez váhání vstoupila.
,,Dobrý den." Pozdravila jsem a on mi pozdrav opáčil. Posadila jsem se a položila jsem vedle sebe kabelku.
,,Tak, co vás v poslední době trápí?" Zeptal se mile a já jsem se nadechla. ,,Život, život mě trápí." Zamumlala jsem. ,,Jak to myslíte?"optal se znovu a pozvedl jedno obočí.
,,Moje máma umřela, táta je v kómatu, nemám žádné soukromí. Myslím že to je dobrý důvod." Zakončila jsem to povzdychla jsem si.
&&&
,,A co váš Bodyguard?" Zeptal se najednou. ,,No, jak bych to řekla....asi stejný názor jako předtím. Začala jsem ho nesnášet. Doslova mi bere moje soukromí a to mi nejvíc vadí." Povzdechla jsem si.
,,Jak jsem říkal, snažte se vcítit do role vaše otce. Určitě má o vás velký strach." Řekl vážně doktor. ,,To samozřejmě vím že má o mě strach ale..." Nedokončila jsem větu, protože někdo zaklepal na dveře.
,,Dále." Řekl hlasitěji a do místnosti vešla recepční.
,,Pane doktore, za deset minut vám začíná porada. Obávám se že tahle schůzka bude muset skončit." Řekla recepční a mile se na mě podívala.
,,Á, málem bych zapomněl, už jsme tady skoro hodinu. Děkuju slečno a stavte se prosím příští středu. Hodí se vám to?" Zeptal se mě a já jsem kývla.
Rozloučila jsem se s ním a vyšla jsem ze dveří. Na jedné židly seděl Harry a když mě uviděl, vstal a šel za mnou z ordinace.
Vešla jsem do chladného podvečera a otřásla jsem se zimou. Za mnou vystoupil Harry a šli jsme každý ke svému autu.
Ještě než jsem nastoupila jsem se otočila na Harryho. ,,Ještě chci zajet za tátou." Hlesla jsem a on přikývl.
&&&
Dojeli jsme před nemocnici a já jsem hned vystoupila. Harry zaparkoval kousek ode mě a šel spolu se mnou. Když se mnou smířil krok, podívala jsem na něj.
ČTEŠ
Bodyguard-|HS|
FanfictionKdyž na sobě dvěma lidem opravdu záleží, budou vždy hledat způsob, jak to může fungovat, bez ohledu na to, jak težké to je. //ČTĚTE PROSÍM S REZERVOU! DĚJ JE NESROVNALÝ A ČASTO SE V NĚM OBJEVUJÍ CHYBY// -OPRAVUJE SE- Official story Bodyguard-|HS| c...