57.Bodyguard

1.3K 60 12
                                    

Dobře....

Asi bych měla začít tím, pročměsíc nevyšel díl u Bodyguarda a ani jsem se neozvala....

V první řadě to bylo školou.....tento rok mi vychází z matiky nepěkné číslo a se to snažila na poslední chvíli spravit, jenže ani to nepomohlo.....

Dále je to osobní život..... v zimě jsem měla deprese a trpělo tím i celé moje okolí.
Byla jsem na všechny nepříjemná a všechny jsem posílala pryč......

Nechtěla jsem s nikým mluvit..
,,kamarády" jsem ani nezdravila a nic mi nepomáhalo se z toho dostat...

Když to vezmu tak zpětně, tak všechno co bylo napsáno v posledních dvou dílech Bodyguarda bylo ve všech směrech podmalované mými depresivními myšlenkami a to se mi nelíbilo......

Teď se to trošku lepší...odpoutala jsem se od lidí, se kterými jsem se cítila jak po vodou a celkově je mi líp s lidimi, kteří mi rozumí a záleží mi na nich....

Bodyguarda dopíšu, o to se nebojte, ale nejspíš toho zrovna teď nebudu schopná. Možná ze sebe vyplodím do konce měsíce nějakou kapitolu a třeba i o prázdninách, ale nic neslibuji....

Potřebuju si urovnat myšlenky a v hloubi duše doufám, že pochopíte a budete trpěliví:)

Mám vás ráda, moc. Vážím si veškeré podpory, hřeje u srdce, když vidím, že každý den se najde nějaký nový čtenář, který mi ohvězdičkuje příběh.....

Nevzdávám to a pořád se sebou bojuju.

Ještě jednou: Miluju vás❤ -H

Bodyguard-|HS|Kde žijí příběhy. Začni objevovat