prolog

8.9K 388 8
                                    

"Jeden jediný člověk dokáže ovlivnit váš život více, než si dokážete představit."

Vletěla jsem do školy jako vítr a hnala se- teď už prázdnými- chodbami. Nestávalo se mi často, že bych zaspala, ale zákon schválnosti v mém případě funguje vždycky, a tak jsem zaspala zrovna dnes, kdy jsme psali jeden z nejdůležitějších testů. Za běhu jsem mrkla na hodinky, a... To byla právě chyba. Celou silou jsem do někoho narazila a poroučela se k zemi.

"Sakra!" zanadávala jsem, "Omlouvám se!"

"Jsi v pohodě?" natáhl někdo ke mně ruku a pomohl mi postavit se na nohy.

"Jo," vyhrkla jsem a otřepala si džíny.

Když jsem zvedla pohled, dívala jsem se do čistě modrých, uhrančivých očí. Jejich zorničky se v momentě rozšířily a jejich majitel jako by zamrzl v jakémkoli pohybu.

"Ehm, musím běžet, píšu test," zamrkala jsem a tak donutila svoje oči odtrhnout pohled od těch druhých. Sebrala jsem ze země učebnici angličtiny a znovu se rozběhla směrem ke své třídě.


Hi guys :) Zdraví vás Miky a přichází s novým příběhem...

Původně jsem měla v plánu začít tenhle příběh přidávat, až dopíšu Dance With Me, ale no... řekněme, že jsem to už nevydržela. :D Chci ale nejdřív DWM dokončit, takže Stalker bude přibývat velmi pomalu.

Doufám, že se vám bude povídka líbit a bude vás bavit, jako baví mě, a že se k ní budete vracet. :)

Vaše Miky xx

Stalker (Niall Horan) CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat