Hi loves :) přeju vám krásný páteční večer a ráda bych vám ho ještě zpříjemnila novým dílem :) Věnovat bych ho chtěla své nejlepší kamarádce, která si kvůli mě založila wattpad (co jen dokazuje, jak je skvělá), takže, Any, je to tvoje. :D
Děkuju vám mockrát za 700 votes, jste boží :3
Pusťte si k tomu I want to write you a song.
Enjoy xx
PS: nevím, na kolik je to pravda, ale když tweetl Greg, tak by to už mohlo být oficiální, ne? Pokud ano, tak moc gratuluji Louimu! Velké mimino má malé mimino! :3
#WelcomeBabyTomlinson
"Nikdy jsem nevěřil na lásku na první pohled, zvlášť po tom, co jsem kvůli té rádoby lásce zůstal zlomený a zklamaný. Ale... Stalo se mi to znova a já to nemohl ovlivnit. Ve chvíli, kdy jsi do mě narazila a naše pohledy se střetly, cítil jsem... Jak to nazvat," poškrábal se po hlavě, "no, chemii. Výboj elektřiny nebo tak něco. V tu chvíli mi bylo jasné, že mé rozhodnutí vykašlat se na holky asi nebude mít dlouhou životnost. Mozek mi říkal, že bych si měl držet odstup, zvlášť když jsem pak zjistil, že nejsi single, ale srdce, ta potvora, si prostě nedalo říct."
"Neskutečně jsi mi lezl na nervy," přiznala jsem, "byl jsi jako stalker! A choval ses jako jeden z těch, co si myslí, že dostanou každou, na kterou si ukážou a navíc na nechutné poznámky."
"Zkoušel jsem všechno," přiznal Ni, "ve skutečnosti se mi to ale hnusilo. Myslel jsem si, že to možná bude fungovat, ale nefungovalo. Co je mimochodem to nejlepší, co jsem mohl čekat, protože si nedokážu představit, že bych měl toho bastarda pořád předstírat."
"Ten bastard ti moc nešel," ušklíbla jsem se, "ale vůbec mi to nevadí. Takového, jaký jsi teď, mám mnohem radši."
Niall se usmál. Vzal do ruky pramen mých vlasů a začal si ho navíjet na prst. Milovala jsem, když si někdo hrál s mými vlasy. Zavrtala jsem se hlouběji do polštářů a sledovala Niallovy ruce.
Nikdy mě nenapadlo, že by mohl být do mě zamilovaný. Vždyť jsme byli kámoši! Trávili jsme spolu hodně času a dobře se bavili a nikdy, vůbec nikdy jsme se spolu nenudili. Byli jsme jako nejlepší parťáci, kteří tu vždycky budou jeden pro druhého. Niall se sice vždycky ke mně choval jako k princezně, ale nenašla jsem v tom nic víc. Nikdy předtím jsem totiž nepřemýšlela o tom, že bychom mohli naše přátelství posunout dál. Možná proto, že jsem byla s Jeremym, a tak žádný jiný nepřicházel v úvahu.
Pootočila jsem hlavu tak, abych na Nialla viděla. Messy blonďaté vlasy s hnědým podtónem, ostře řezané rysy tváře, svalnaté ruce s téměř neviditelnými jizvami a velké dlaně, které si něžně hrály s mými vlasy.
Ten na sobě ucítil můj pohled a zvedl hlavu. Jeho modré oči se do mě vpíjely s neskutečnou intenzitou, skoro mě hypnotizovaly.
"Copak?" zvedl koutky v mírném úsměvu.
"Já jen... Myslím, že by to šlo." vyhrkla jsem.
"Co myslíš?" nadzvedl tázavě obočí.
"Myslím, že tě mám ráda," zašeptala jsem.
Po těch slovech se Niallův obličej rozzářil, on se usmál jako sluníčko a sevřel mě v pevném objetí.
Přitiskla jsem se k němu a cítila, jak se mi zrychluje dech a srdce začíná tlouct jako o závod. Tak takové to je, být zase šťastně zamilovaná... Bylo to ale něco úplně jiného než s Jeremym. S Niallem jsem se cítila klidně a bezpečně, jenom já a on a žádné žárlivé potvory za našimi zády. To s Jeremym...
Tehdy mi došlo, co vlastně dělám a já se od Nialla odtáhla.
"Promiň, já... Není to ani dvacet čtyři hodin. Je hrozně divné, že... Neměla bych teď měsíc brečet, být nešťastná a mít pocit, že mi Jeremy chybí?" zarazila jsem se.
"A není to tak?"
"Ne. Necítím zlost, ani zklamání, ani stesk, prostě jsem to vymazala, jako by nikdy nic nebylo. Jenom... Mám pocit, že co dělám, teď není správné..."
"Jess," chytl mě Niall za ruku, "já vím, že potřebuješ čas. A počkám, dokud nebudeš připravená."
"To bys vážně pro mě udělal?" žasla jsem.
"Mistr Horan udělá pro svou princeznu všechno," mrkl na mě, "koukneme na nějaký film?"
"To zní fajn," usmála jsem se.
Niall vzal ze stolu notebook a snesl ho dolů, do pelechu. Potom pustil nějakou romantiku (jak jinak), a uvelebil se vedle mě tak, že jsme se dotýkali rameny. Někde v polovině filmu jsem mu položila hlavu na rameno a po chvíli cítila, jak se mi zavírají oči. Nespala jsem, jenom jsem se dostala do stavu někde mezi bdělostí a snem. Film jsem moc nevnímala, ale o to víc mé smysly registrovaly Niallovo tělo natisknuté na mém. Jeho horkou kůži v místě, kde se dotýkaly naše ruce, zrychlený dech i tlukot jeho srdce. V mé představě se objevil Niallův usměvavý obličej s dolíčky ve tváři a já cítila, že se samovolně usmívám.
"Na co myslíš?" zašeptal Niall.
"Na jednoho fejkovního blonďáka, který se mnou dělá neskutečné věci, a to máme teprve první rande, ke všemu neplánované," uchechtla jsem se.
Niall roztomile zrudnul. "Heh, tak to můžu ten film rovnou vypnout, když se na něj ani jeden z nás nedívá," zvedl se a film vypnul. Místo něho pustil příjemnou, uklidňující hudbu a lehl si zpátky ke mně.
"Hraj si mi s vlasy," zakňourala jsem prosebně.
"Ale jedině, pokud pak uděláš to samé," mrkl na mě a já přikývla.
Vyšvihla jsem se do sedu a otočila se k Niallovi zády. Ten mi něžně shrnul vlasy z obličeje a ramen dozadu, přitom se jemně dotkl prsty mých spánků. Já blaženě zavřela oči. Pak už jsem cítila jenom, jak Niallovy prsty projíždí prameny mých vlasů a různě je do sebe motají. Klidná hudba a příjemné, jemné tahání za mé vlasy mě neskutečně uklidňovalo a uspávalo.
"Máš gumičku?" ozval se po chvíli.
Přikývla jsem a podala mu gumičku, kterou jsem měla na zápěstí. Ni mi vlasy stáhl a pak ohlásil, že je hotovo.
Já hrozitánsky zívla. "Půjdeme si lehnout? Jsem unavená."
"A co moje vlasy?" nasadil Niall smutný obličej, ale moc mu to nešlo.
"V postýlce," mrkla jsem na něj.
"Fajn," zazubil se Niall, svlékl si tričko a kalhoty a jenom v trenkách skočil do postele.
Já naprázdno polkla. Měl fakt krásné tělo.
Fajn, tak teď bych se měla asi taky převléknout. Styděla jsem se, ale co, Niall to taky neřešil. Otočila jsem se zády k němu a sundala si tričko a podprsenku, a hned si natáhla Niallovo tričko, ve kterém jsem spala i včera. Uf, to by bylo. Teď ještě kalhoty.
ČTEŠ
Stalker (Niall Horan) CZ ✅
FanfictionExistuje láska na první pohled? Můžete věřit lidem kolem sebe? A můžete si být jisti, že to, co děláte, je jen a pouze vaše volba? Highest ranking: #1 in Niall, #2 in fanfiction itsmikywriting© (2015-2022), all rights reserved.