part 1- "I'm Niall."

7.3K 356 16
                                    

No teda, vážně jsem nečekala, že už u prologu najdu tolik pozitivních reakcí! Moc vám děkuju. :)

První díl bych chtěla věnovat Joy, jako poděkování za krásný obrázek k příběhu. Díky, jsi skvělá :)

V přílohách je obrázek Jeremyho a kdybyste měly jakékoliv otázky/připomínky/pozdravy, pište ;)

Enjoy xx


"Omlouvám se, zaspala jsem," vyhrkla jsem, sotva jsem vpadla do třídy.

"Pšš!" zasyčela na mě učitelka a ukázala na první lavici. "Tvoje chyba. Nemůžu ti prodloužit čas, je mi líto," položila přede mě test.

Jenom jsem přikývla a zahloubala se do první otázky. Měla jsem štěstí, bylo to celkem jednoduché a mně angličtina vždycky šla.

Skončila jsem asi deset minut před koncem a znuděně sledovala prázdnou tabuli. Co teď budu dělat?
Jako na zavolanou se ozvalo tiché zaklepání na dveře a do třídy vešla ředitelka. Něco pošeptala naší třídní, a ta přikývla. Ředitelka se usmála a vrátila se na chodbu. Pak do třídy vešla ještě jednou a v těsném závěsu za ní blonďatý kluk. Ukázala mu na lavici vedle té, ve které jsem momentálně seděla, a pak se vytratila ze třídy.

Blonďák se posadil do lavice, vytáhl z tašky propisku a nějaký sešit a pak se začal rozhlížet po třídě. Letmo prohlédl všechny moje spolužáky a pak se zastavil pohledem na mně.

Byl to ten, do kterého jsem ráno narazila.

Nejspíš mě taky poznal, protože se pousmál.

Odvrátila jsem pohled. Nevím proč, ale znervózňoval mě. Hodinové ručičky se neskutečně vlekly a jediné, co jsem si přála bylo, aby to už konečně skončilo. Celou dobu jsem na sobě cítila blonďákův pohled a to mě trochu znervózňovalo.

Když konečně zazvonilo, jako první jsem se vyhrnula ze třídy a spěchala na místo, kde jsem se měla setkat s Jeremym. Měla jsem tam být už ráno, ale nestihla jsem to a kvůli tomu pitomému testu jsem mu nemohla ani napsat smsku. Už z dálky jsem spatřila kštici jeho střapatých vlasů a mimovolně se usmála. Když si mě všiml, oslnivě se usmál.

"Ahoj Jess," sevřel mě do náruče a políbil.

"Ahoj. Promiň, ráno jsem zaspala a v angličtině jsme psali test, takže jsem ti nemohla napsat. Nezlobíš se?" projela jsem mu rukou vlasy.

"Na svoji babygirl? Nikdy," usmál se a znovu mě políbil. "Máš nějaké plány na odpoledne?"

Zadívala jsem se do jeho tmavých očí, ve kterých jiskřilo, a usmála se. "Být s tebou je všechno, co chci."

"Dobře. Co kdybychom šli do kina?"

"Jsem pro," usmála jsem se.

"Tak se uvidíme pak?"

"Těším se," natáhla jsem se na špičky a políbila Jeremyho na tvář.

Ten se potěšeně usmál, otočil se a ležérním krokem se vydal do své třídy. Nemohla jsem od něj odtrhnout oči. Ta košile mu tak hrozně slušela...

Tu se mě zmocnil pocit, že mě někdo sleduje. Rozhlédla jsem se kolem a setkala se s pohledem modrých očí. Stál tam on, blonďák, opřený o skřínku a koukal na mě. Tázavě jsem nadzvedla obočí, přehodila tašku přes rameno a vydala se do učebny chemie. Neušla jsem ještě ani deset kroků, když se vedle mě objevil.

"Ahoj, myslím, že jsem se ještě nestačil představit. Jsem Niall," nabízel mi ruku.

"Jessica."

"Tvůj kluk?" zeptal se a kývl hlavou směrem, kde před chvílí zmizel Jeremy.

"Hm." přisvědčila jsem.

"Jak dlouho jste spolu?"

"To je výslech?" zakoulela jsem očima. Známe se minutu a on chce znát detaily z mého života?

"Ne, jen... Jen rád poznávám nové lidi," mrkl na mě.

"Zajímavý způsob." poznamenala jsem a vešla do třídy.

"No né, Jessico, co to tady kutíš s tím novým? To by se Jeremymu asi moc nelíbilo!" ozvalo se z lavice u okna.

"Drž hubu, Joshi," sykla jsem a zaplula do své lavice.

Kretén.

Joshova poznámka ale obrátila pozornost všech na mě a hlavně na Nialla. Sotva se posadil, hned se kolem něj shluklo několik holek. Já hodila tašku na zem a nohy na lavici a se zájmem sledovala, jak se holky předhánějí v tom, která příchozího dříve oslní. Hihňaly se, pohazovaly vlasy a překřikovaly se v tom, která je v čem nejlepší. Rezignovaně jsem zakroutila hlavou. Takhle to dopadalo vždycky, když se objevil někdo nový.

"Jessico, zlato, nechtěla by sis dneska někam vyrazit, když už takhle podvádíš Jeremyho s tímhle..."

"Dej si pohov, Jacobe, a odpal," odpálkovala jsem otravu. Tahle blbá třída mě už vážně nebavila. Radši bych byla s Jeremym.

Jenže to byl ten problém. Jeremy byl nejhezčí kluk ve škole a letěla na něho snad každá, včetně profesorek. Všichni kluci až na Igora, jeho nejlepšího kámoše, na Jeremyho neskutečně žárlili. A já? Girl's squad na škole se dělil na dvě části: ty, které mě obdivovaly a ty, které mě nenáviděly. Oba tábory měly stejný původ a stejný důvod a tím byl právě Jeremy. Nikdo ve škole našemu vztahu nepřál, ale nám to bylo jedno. Měli jsme se rádi a zbytek nám byl ukradený.

Oddechla jsem si, když zazvonilo, i když jsem chemii moc v lásce neměla. Holky se vrátily do svých lavic a Niall po mě hodil útrpný pohled. Musela jsem se usmát. Jo, chlapečku, s tím ti nepomůžu.

Den utíkal hrozně pomalu a já se nemohla dočkat, až už to konečně skončí. Chtěla jsem se ještě osprchovat a převléknout, než vyrazíme s Jeremym do kina, ale podle počtu úkolů, které jsme na následující den dostali, jsem hádala, že to asi nestihnu. S úderem třetí jsem vyběhla ze školy a modlila se, aby mamka byla ještě v práci a já tak byla ušetřena přednášky na téma 'pořád někam lítáš a doma nic neděláš'. Díkybohu, modlitba byla vyslyšena. Rozhodla jsem se, že na úkoly dneska kašlu, a místo toho se nasáčkovala do sprchy. Všechno jsem s přehledem stihla a o půl páté vycházela z domu. Čím blíž kinu jsem byla, tím víc jsem byla nervózní. Bylo to naše už alespoň dvacáté rande a já pořád měla motýlky v břiše, jako kdyby to bylo první.

Už z dálky jsem Jeremyho poznala. Měl na sobě svoje oblíbené úzké džíny, ruce vražené hluboko do kapes kožené bundy a converskou kopal do kamínku na chodníku. Byl tak neskutečně sexy, že jsem měla pocit, že každou chvíli omdlím. Když zvedl hlavu a zpozoroval mě, tvář se mu rozšířila v širokém úsměvu a on se mi vydal naproti.

"Ahoj babygirl, vypadáš úžasně," řekl a políbil mě na přivítanou.

"To ty," začervenala jsem se.

"Lichotnice," usmál se šibalsky a vzal mě za ruku.


Stalker (Niall Horan) CZ ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat