Maya Harris pov.
Stăteam in camera mea si ma uitam la un film cand dintr-o data intra pe usa sora mea Jade .
Avea lacrimi in ochi si fata trista.-Jade ...Ce s-a intamplat?! Intreb ingrijorata.
-Am vorbit cu mama inainte sa vin aici ...a zis ca maine ne mutăm in L.A. ...Ne mutăm din Chicago. Zice ea iar eu raman masca .
-C-cum?! Zic balbaindu-ma .
-Ne mutăm ...a zis ca e pentru binele nostru ..."sa uitam de tata . Plus ca el deja a uitat de noi ...Ai vazut ca dupa divort nu ne-a mai vizitat!" ...aste sunt cuvintele mamei.Spune ea .
-Nu ...adică ...las-o balta ...Eu mă duc sa Ma plimb . Zic dar eu de fapt vroiam sa ma duc sa fumez....
Nimeni din familia mea nu stie ca fumez ...doar Kay , Cody ,Chad si inca niste prieteni. Nici sora mea ,Jade ,nu stie.Dintr-o data 2 mâini imi acoperă ochi.
-Cine crezi ca e ?Zice tipul din spatele meu.
-Kay ...de ce esti in parc la ora 12 noapte?
-Ma plimbam ...oricum ...tu ce-ai ?! Fumezi doar cand esti stresata!
-Mda ...Ma mut ! În L.A.
-Cum?! De ce ?
-Mama ...Zice ca e mai bine pentru noi.Zic si vad cum o lacrimă imi aluneca pe obraz. Kay mi-o sterge repede si imi întoarce fata spre a lui .
-Nu! Nu plânge ...ochi aia frumosi nu ar trebui sa verse nici o lacrima.
Kay pov.
Nu pot sa cred ...pleacă ...si nu o sa mai apuc sa ii mai spun ce simt pentru ea.
Am luat-o in brate încercând să o calmez. M-am asezat pe o banca si am pus-o pe ea in bratele mele.
-Maya ? Zic ,mai mult sporind .
-Da ?
-Imi va fi enorm de dor de tine.
-Si tu imi vei lipsi. Zice si isi încolaceste mainle in jurul gâtului meu si capul l- a lăsat pe umarul meu.
Simteam cum inima imi ia razna ...-Uite... as vrea sa mai stau aici cu tine ...dar e tarziu si at trebui sa imi fac bagajele.
-Pot sa te conduc macar?
-Depinde ...Ma lasi sa fumez pana acasa?
-Nu ...Maya, te distrugi singura!
-Pfff ....ok ...vino ,acuma te las pentru ca o sa imi fie dor de tine si nu o sa te mai văd. Zice si imi da un sărut pe obraz .
...
Jade Harris pov.
Avionul era pe cale sa aterizeze.
Nu credeam ca se putea intampla asta .
-Jade ?! Esti ok?ma intreaba Maya îngrijorată
-Imi e doar dor de ...de fapt de tot ce era inainte .
-Si mie ,dar asta e ...trebuie sa trecem peste. Nu mai avem ce face.
-Mda ...
...
Ajunsi acasa ne-am apucat de desachetat.
-Fetelor ...maine veti merge la scoala ...mai bine va culcati!
...
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...