20- Ma simt ca la prumul sarut.

1.8K 96 5
                                    

Wow. Se pare ca , carlontatul nu e singurul pe care l-am uitat. 'Mama' a inceput sa planga atunci cand m-a luat in brate si i-am zis: "Cine mai esti si tu?! Da-te de pe mine!"

Ma rog ...Jade tot zice ca e mama mea! Dar cred ca daca ar fi , mi-as aminti-o.

-Maya...  Ăăăăă... Ar putea sa vina si Harry? Imi tot da mesaj! Ma intreaba Niall.

-Cine?!

-Carlontatul, cap de mop, pupaciosul.

-Aaa...Umm... Da, e ok. Eu o sa fiu la mine in camera. Spun si incerc sa ma ridic.

-Nu .... Stai! Ma stiga Luke. Nu te las sa te duci singura. Ca sa ce ? Sa te tai din nou?! ...nu mersi .
Ma conduce pana in canera si dupa incepe sa caute peste tot.
In baie, sertare, noptiera, dulap.

-Tu esti asasin cu diploma ...de unde pana mea ai atatea lame?! Ma intraba dupa ce termine si vede ca are 2 pungi pline .

-Ma rog ... Harry tre' sa ajunga si chiar nu vteau sa toate lamele astea in gat. Deci daca ai nevoie de ceva voi fi jos cu restul. Zice Luke .

*Dupa 5 minute*

Usa camerei mele se deschide ,si pe ea intra Harry.

-Buna iub-- ...adica ..Maya. Zice si suspina. Chiar imi pare rau pentru el ...aduca se vede ca ma iubeste....si eu nici nu stiam cum il cheama pana acum .

Intind bratele in sem de a ma imbratisa. El vine si ma imbratiseaza, si vad un mic zambet pe fata lui.

Fara sa imi dau seama ce fac il pup pe obraz iar el ma imbratiseaza si mai strans.

-Harry?

-Da? Zice cu o voce suava.

-Ma strangi prea tare, nu pot sa respir.

Mai slabeste stansoarea si imi saruta nasul.

-Imi pari dragut. Spun eu. Pot sa iti zic ceva?

-Orice.

-Imi place un baiat .... Sa ii spun asta? Intreb si fata lui se intristeaza , stiind ca nu e vorba despre el.

-Da , sigur .... Faci cum vrei. Zice suparat.

-Bine atunci... Harry, ....umm...te plac. Zic cu destul de multe emotii.

-Ahh, la dracu, nu mai rezist.  Spune si ma saruta lung si apasat. Ma simt ca la primul sarut.

               

Heyy ...urmatorul capitol tot azi.

Vrea cineva dedicatie? Va iub mult ! :* :) <3.
                              

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum