Jade Harris pov.
Orele au trecut repede si eram gata să merg acasa cand dintr-o data o mana ma trage de brat .
-Hei Jade ! Zice Niall zanbind.
-Mda...Hei ... dar de ce dracu iti place tie sa ma sperii asa mereu?!
El a chicotit.
-Vroiam să ..ăăă...vreti sa mergem la ...o .......in-intalnire? Se balbaie el.
-Nu. Zic sarcastică ,dar se pare ca el nu îsi dă seama . Face o fata trista si face câtiva pasi in spate.
-Cand ai sa înveti ce înseamnă sarcasmul?! Da ! Vreau sa mergem la o intalnire!!!
Tristetea lui dispare si pe faţă si in locul ei apare un zâmbet super mare.
Se apropie de mine ,ma întoarce ,ma lipeste de gardul şcolii si se apleacă spre mine , eu ma ridic pe vârfuri si imi lipesc încet buzele de ale lui ...era asa de bine.
Imi cere permisiunea de a intra cu limba in gura mea.Nu stiu de ce dar am acceptat.
După un sărut de aproximativ 7-8 minute ne despărțim din sărut si incepem sa ne plimbam prin parc.
-Vrei sa mergem la mine? Il intreb eu.
-Sigur. Pot sa ii chem si pe baieti?! Ne mai facem si noi de cap.
-Normal ca poti.
...
Când am intrat pe usa ,am strigat-o pe Maya ,care cu siguranta era in camera ei.
Maya Harris pov.
Stăteam in pat cu Harry deasupra mea sarutandu-mă pe gât.
Dintr-o data suntem întrerupti de Jade care ma striga de jos.
-Aghhh , zice Harry nervos pentru că nu mai poate face ce vroia.
-Ma doc pana jos. Asteaptă aici.
-Nu! Stai! Vin cu tine.
Coborâm impreuna scările si o vad pe Jade sărutanduse cu Niall.
-Maya , vroiam sa iti spun sa vin si baieti sa ...ne mai distrăm putin.
Chiar atunci cineva a batut la usa.
Jade s-a dus sa deschida ...in momentul următor 3 baieti au intrat în casa : Louis, Liam si Luck... stai ce ?! Luck?!? Ce naiba face aici ?! ...Harry o sa o ia razna.
-Harry, poti sa ma astepti la mine in cameră?!
-Ăăăăă....Sigur...te astept acolo pe pat ,zice si imi face cu ochiul. Ii dau in pumn in piept iar el se preface ca il doare. După care uraca scările.
Ma îndrept spre Louis si il trag de-oparte.
-De ce dracu tu, fata de morcov m-ai adus si pe cretinul de Luck?! Il intreb eu pe Louis.
-Heyy!! Nu am fata de morcov ...si in plus ...el era cu noi cand ne-a sunat Niall asa ca l-am luat si pe el. Zice zâmbind.
-Agghhhh. Pa ....sa nu va treca prin cap sa veniti la etaj ! Clar?!
-Bine sefa. Inteles.
Intru in camera mea si il vad pe Harry doar în boxeri. Eu nu mai zic nimic. Ma duc la unul dintre dulapuri si scot o pătură. O arunc peste eu si dupa ma pun si eu in pat.
-Hey iubire. Eu nu ii mai raspund la salut. Doar ma apreciaza pesce capul mui si il sărut. El isi pune capul in poala mea si eu incep sa ma joc cu Buclele lui.
-Ce fac toti jos ? Intreaba Harry
-Se joaca.
-Hai si noi. Se roagă el de mine.
-Nu .
-Te rog mult. Zice si face o fata de catelus.....doamne...Nu ii pot rezista cand face fata asta!!
-Bine,fie ...Hai. zic il iau pe Harry de mana mergând spre sufragerie.
Toţi se jucau adevar si provocare.
-Hei...putem sa ne jucam si noi? Intreaba Harry pentru amândoi
-Sigur zice soră-mea si face loc si pentru noi pe canapea.
-Bun ...deci ...cine ne provoca?
Intreb eu.-Eu ! Zice Luck ranjind malefic spre mine .
Pam pam pam.... ce ai degand mai Luck?!
Mersi mult celor cate imi citesc si voateaza cartea !!! Va iubesc mult de tot!!!!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...