4- La o intalnire?!

3.5K 161 14
                                    

Ma desprind de Harry repede si de data asta nimic nu ma mai impiedica sa ii dau o palma ...deci mana mea se zdrobeste de obrazul lui.

-Auch ...asta a durut !

-Iesi! Acu- vroiam sa zic dar sunt intrerupta de usa de la intrare . Fuck ...a venit Jade acasa si Harry e in camera mea cu mine ! Chiar am dat de dracu.

-Harry ...Iesi dracu din camera mea .Zic in soaptă.

-Sau ce ? Intreaba ...el crede că eu a ma joc?!

-Sau iti mai dau o palma ...mai dureroasa ..vorbim maine la scoala. Dar acum pleaca. Zic tot in soaptă.

-Nu ma rogi ?!

-Asculta Styles...eu nu ma milogesc de nimeni ! Clar? Acum pleca !!

-Okay, plec daca accepti sa vii la o intalnire cu mine !

-Ohhoo ...nici gând!

-Ok ...nici o problema . Zice si se întinde in patul meu.

Ce nesimtit!

-Offf ...bine ...ies cu tine la o intalnire . Zic si imi rotesc ochii. Acuma iesi naibi afara .

-Pe unde ...A intrat sora ta....daca o sa cobor o sa ma vada!

-Pe unde ai intrat. GEAM.

-Pff ...ok ...pa baby. Sopteste si imi sărută nasul.

-Mda ...du-te dracu. Zic stergandu-mi nasul.

A sărit pe geam ...( bine ca nu era prea mare distanta )... si a plecat.

Am coborât jos la sora mea si am imbratisat-o.

-Cum ai scapat de blondul ala frumos si de tatuatul ala pervers?

-A sunat clopotelul si-... stai... ai zis cumva 'blond frumos'?!

-Nu mai conteaza ...hai la culcare maine iar la scoală.

...

Dimineata m-a trezit bazaitul telefonului ...am primit un mesaj. Cine pana mea îmi da mesaj la 5 dimineata?

M-am uitat la numar ...Nu era trecut in agenda telefonului.

"Hey baby ... Ce faci? Încă dormi?! intalnirea e maine dupa scoală la ora 6:30 pm. Abea astept.... XOXOXO !

-H.S."

Off ....

Ma ridic din pat si ma duc sa fac un dus.

Dusul a durat cam 50 de minute ...da , fac dusuri foarte lungi cand sunt stresata ....imi iau un maieu pe care scrie "FUCK YOU" si o pereche pantaloni lungi si negri si geanta si ies pe usa camerei mele .

-Neata Jade. Zic eu spre sora mea.
-Neata Maya. Vroiam sa iti zic ca scoala organizează un concert ...si te-am înscris si pe tine ....e peste 3 zile !

-Ai făcut ce?! ...tu esti nebună ?! Nu cânt la un cacat de concert une o a fie TOATA SCOALA!

-Oh , haide .. Ai o voce minunată...

-Da ..la fel si tu ...si tu nu canti la concert! De ce eu trebuie sa cânt si tu nu ?!

-Pentru ca eu organizez totul si voi fi prea ocupată !

-Off bine cânt da imi esti datoare ..

-A si Maya ?

-Da ?

-Unde e mama ?

-E plecată o saptamana ...Zic si ii întind biletul de pe usa mea de ieri...ok ...eu merg azi pe jos la scoala pa ...

-Ok ...Ai grija ...pa .

Ies pe usa si ma îndrept spre scoala .

Da ...o iubesc pe Jade ...dar e prea protectoare ...pot sa am grija de mine ..dar ce e ciuat e ca aici chiar o inteleg. Vrea a aiba grija ...ar muri daca as pati ceva ...la ce si eu daca ea ar pati ceva . Acum in capul meu era piesa care o voi canta ...la concert dar sunt scoasă din gandurile mele de cineva care ma prinde de la spate.
Ma întorc si vad toata gasca lui Harry cu el in frunte .

-Doamne ...cu ce am gresit sa ma întâlnesc cu niste retardati?!

-Mai usor Maya ...Vroiam doar sa te duc la scoală...cu masina mea..urca ! Zice Harry si imi deschide usa masinii.

-Nu mersi ... pot sa merg si singura.

-Oh ...Nu era o intrebare pitico. Zice unul sin prieteni lui....eu sunt Louis. Continua el.

-Mda ...imi pare rau sa va intristez. Dar nu ma urc in masina cu 4 baieti psihopati ! Clar?!

-Oh ,Haide...ne cunosti deja...

-Nuuu!! Zic si imi scot repede o tigară si imi continui drumul fumand.

Harry le zice ceva băietilor dar nu imi dau seama ce era . Vad cum masina a plecat ...pfffiuu ,am scapat de ei!

-Bady ...de 3 baieti ai scapat ...dar de mine nu scapi . Se aude vocea lui Harry din spatele meu .

...

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum