Harry pov.
-Deci ... Despre ce vrei sa vorbim ? Intreb cu putina teama.
-Uh ... E prea greu!
-Oh haide! Ce poate fi asa greu?
-C-cand am vrut sa plec d-din liceu , m-am intalnit c-cu Brick, 'tatal meu'! Si .......ma obliga s-sa ma mut cu el, in L-Londra! Zice ca m-am transformat intr-un mostu cu pircingurile si șuvitele. Nu e ca si cum mi-ar pasa, dar promit ca--
-CE?! DOAR NU AI DE GAND SA IL ASCULTI, NU?! Tip panicat.
-Harry! Nu am ce face! Tu chiar crezi ca mi-as lua asa lumea in cap sa plec ? Fara tine?! Si eu care credeam ca ma cunosti!
-Stii ce? Du-te dracu! Nu ma mai intereseaza! Du-te si sa nu te mai vad de acumin colo! Nu am nevoie de promisiunile care sunt doar vorbe in clipa asta! Tip .
-Mda ... Ramas bun Styles? Zice aspru si pleaca.
Oh nu ! NU POT SA O PIERD ! AM NEVOIE DE LOUIS!
-Alo, Lou?
-Zi Styles.
-Am nevoie de ajutor!
-Ummm, cu ce?
-Fa rost de bilete de avion spre Londra!
-Pfff, bine! Cat timp imi dai?
-20 de ore!
-Cred ca in 30 de minute fac deja rost de ele.
-Perfect! Mersi Lou! Vorbim main incolo, pa. Oh... Era sa uit, poti ca imi faci rost si de un pasaport si buletin fals?
- O-ok... Pentru?
-Poveste lunga ! Iti zic mai incolo!
Inchid si incep sa imi pun planul in aplicare. O urmaresc pe Maya, pana la casa lu' taicasu.
Of Doamne ce idiot e omul ala. Isi abandoameaza familia si se intoarce cand are nevoie de ceva ! Ca de altfel si tatal meu!
In cateva minute o vad pe Maya cum de aseaza pe o banca incepand sa suspine.
-Am pierdut tot ce am mai important in viata! Sopteste , dar sunt destul de aproate incat sa o aud. Am incercat sa ma apropii mai mult ,dar ceva m-a intrerupt.
Un blond nesuperit deja o loase in brate .
-Hei! Ce ai patit?
-Luke! Spune inbratisandul.
A inceput sa ii povesteasca , spunandui ca de acum viata ei nu va mai fi lafel. As fi vrut ca eu sa o tin in brate sa o linistesc! Nu Luke.
-Ma urasc! Soptesc.
-Eu ar trebui sa plec! Zice Maya. Mai vorbim. Continua.
Mie nu mi-a zis ca o sa mai vorbim. Pai daca ai fost un magar... Nu stiu , zic si eu ca ar cam aveamotive. Asa e ... Sunt un idiot.
Imi verific telefonul observand ca am un mesaj de la Louis.
"Am rezolvat si buletinul, pasaportul si avionu."
"Perfect! Mersi! "
"De azi te cheama Justin Smith."
Am pornit din nou, urmarind-o pe Maya.
Ea intra in casa iar eu stau la geamul care e intre-deschis de la parterul casei.
-Mersi mult Brick! Am pierdut tot! Dar apsolut tot ce aveam ai drag din cauza ta!Urla Maya .
-Taci dracu' copil rasfatat ce esti! Tipa dandu-i o palma de toata frumusetea, ce m-a facut sa imi inclestez pumnii.
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...