35-Ce dracu cauta Harry aici?!

1.5K 69 1
                                    



Cand ajunge intr-un final langa mine, imi ia pachetul de tigari si bricheta si le arunca.

-Nu te mai distruge! Te rog! spune si ma ia in brate. Toata noapte te-am cautat! continua.

-S-stiu si imi p-pare rau, dar o-oricum sunt o po-povara! Si stiu ca si tu c-crezi asta! spun incet ,inca tremutand de la cofeina.

-Ba nu ! Si De ce naiba tremuri in halul asta?!

-N-nu am d-dormit si mi-am l-luat mai m-multe cani d-de c-cafea. Ma balbai tot din cauza cofeinei.

Dintr-o data totul se face negru.

***

Imi deschid ochii cu greu si observ ca sunt intr-o camera simpla. Cum am ajuns aici?!

-Neata ursulet. spune Louis venind spre mine cu o pastila si un pahar de apa in mana.

-Neata ca neata, dar nude sunt? spun rodicandu-ma in fund.

-Umm ... l-la pa-parintii nostri acasa... Spune incet ca sa nu ma supar pe el.

-CEE?!? Ai innebunit ?! Ti-am zis deja de ce nu vream sa ma vada! Ce a fost asa greu sa intelegi?! In momentul asta imi vine sa in scot ghipsul si sa dau in tine mana nu mai respiti!

-E-eu -- Nu mai poate continua caci usa se de deschide si pe ia intrea o femeie frumoasa si cand ma vede isi pune mana la gura scapandu-i cateva lacrimi de bucurie.

-M-Maya?

-Da .. tu cine esti?

-E-Eu s-sunt mama t-ta. spune iar eu imi maresc ochii instantaneu.

-Mama. soptesc.

Isi deschide bratele si vine si ma ia in brate. O stang si eu stergandu-i lacrimile.

-Nu te deranjeaza ca am pircinguri? Sau ca f-fumez?

-Atata timp cat stiu ca esti fiica mea.. nu are de ce sa ma deranjeze. Te iubesc!

-Si eu te iubesc. Ma desprind putin si il trag si pe Louis in inbratisare.

***

-Hey Jade.

-Hei Mey ..ce mai faci surioara?

-Jede... de asta te-am sunat...Brick ... M-mi-a spus c-ca am f-fost schimbata in m-ma-maternitate.. nu suntem surori. Dar mereu te voi iubi ca pe una! Nu uita sata ,da?

-N-nu pot sa cred! D-dar si eu te iubesc. Unde esti? *Jade*

-Pai sund in Londra... m-am mutat aici. *eu*

-Eu am stabilit ca ma mut acolo peste 3 zile . *Jade*

-Stai! Si Niall? *eu*

-M-a inselat. Ma rog ..vorbim cand ajung acolo. *Jade*

- Imi pare rau!! Pa te iubesc. *eu*

***

*PESTE UN AN*

Louis si-a format o trupa si nu a mai venit acasa de atunci . Au concerte peste tot .Iar mie imi pasa asa mult ca nici nu stiu cum se numeste trupa .Niciodata nu o se le ascult muzica, sunt preocupata de a mea. Eu si Jade suntem la o universitate de talente. Aici poti sa te exprimi si sa faci ce vrei. Eu sunt compozitoare si cantareata, iar Jade si o prietena de-a noastra Demi sunt dansatoare. Si in aceasta universitate sunt muuulte telente.

Niall pov.

-Baieti ... nu am mai scris de mult un cantec! Eu ma duc sa vorbesc cu Simon sa vad ce facem. Spun si plec din sala unde : Harry statea pe telefon, Louis se saruta cu Kevin, Liam tipa la Zayn sa ii ia lingurile din fata lui .

-Hei Simon... avem o mica problema!

-Pe cine ati bagat in canal ce data asta? *Simon*

-Nu e asta... nu mai avem inspiratie nici pentru piese nici coregrafii. *eu

-Umm.. pai tu ,Harry si Louis, va duceti la UMDL si faceti un fel de preselectii pentru dasatouri si compozitori. Aveti voie doar 2 dansatori si un comp zitor. *Simon*

-Ce e UMDL?*eu*

-Universitatea de Muzica si Dans din Londra. *Simon*

-Ok.. cand mergem? *eu*

-Acum! spune si eu plec sa ii anunt pe restu.

Maya pov.

Tell me why are we so
blind to see.

That the one's we hurt
are you and me.

Termin de inregistrat melodia si dupa ies din cabina si bat palma cu Jake, tipul care imi iregistreaza melodiile.

Imediat intra in sala Jade si Demi FOARTE entuziasmate.

-Ce ati baut mă?

-Nimic.. dar avem o veste bomba! spune Jade.

-Pai zi!

-Vin One Direction sa faca preselectii pentru dansatori si compozitor. AAAAAAA!! One Drirection. zice Demi .

-Cine-i aia ? One direction? zic nedumerita.

-Vaco! E o trupa. De fapt fratele tau face parte din trupa asta! Zice Jade rasand.

-Tu stii ca nu imi pasa de muzica asta pop sau cum o fi muzica lor.

Iesim toate trei din sala de inregistrati a universitatii si ne indreptam spre sala de festivitati.

Inainte sa intru cineva din spatele alearga spre sala, dar ma impinge si eu cad .

-Idiot ambulant, nesuferit, ticnit , prost. Te omor ! tip eu cand vad ca Iphon-ul 6 care l-am luat ieri e dezmembrat total.

-I-imi pare r-rau! O sa iti iau altul! aud o voce cumoscuta. Mult prea cunoscuta!

-Pastreaza-ti bani javra! spun nervoasa si plec.

Ce dracu cauta Harry aici?!

Intru in sala alaturi de Demi si Jade, dar le parasesec cand il vad pe Louis rasfoind niste foi. fug si ii sar in brate incolacindumi picioarelein jurul taliei lui!

-Ce faci aici? intreaba el zambind.

-Am venit sa vanez unicorni! Ce ti se pareca fac? Studiez aici.

-Deci vii la preselectii?

-Mmm .. nu stiu, sa imi petrec toata ziua cu niste maimutoi lipsiti de creier? Zic pas. spun si stramb din nas.

-Oh haide ... stam mai mult impreuna! O sa fie distractiv! Si eu ti-am zis sa dai preselectie... nu am zis ca o sa castigi!

-Aaaa... deci nu ma crezi in stare?

-Sa te vad!

Ma duc si iau microfonul si incep sa cant:

There is no upper
Hand i'm giving you mine

It doesn't have to
end up wastin your time

There's things that
I could say but
Hear it my way

I wanna let you
Know that it's all okay.






I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum