Nu pot sa cred. De ce naiba m-am bagat in asta?!
Ajunsesem in fata cladirii unde Simon lucreaza , si aranjeaza concertele baietilor. Intru in biroul lui si trantesc usa.
-Cowell, arata-mi acum contractul meu cu voi! tip
Imi intinde contractul iar eu il rup in mii de bucatele.
-Scumpo, am inca 4 copii a contractului, si inca 2 in calculator, nu ai cum sa scapi de el.Ne-am inteles ca vei lucra aici pentru 5 ani.
-Dar nu e corect! Eu trebuie sa renunt la studiile mele la cea mai buna Universitate din tara si--
-Trebuia sa stii asta inainte sa semnezi contractul!
-UGHHH! Esti imposibil!
Ies din camera trantind usa si pornesc spre casa. II urascc! In ce cacat m-am bagat.
Intru in casa si ma duc direct in camera si ma arunc in pat, luindu-mi chitara in brate. Incep sa cant:
Written in these walls are the stories
That I can't explain
I leave my heart openbut it stays
Right here empty for daysDar nu mai apuc sa continui melodia pentru ca observ usa intre-deschisa si pe Zayn inregistrand
-Malik, ai incurcat-o
-Oops. iar dupa o ia la fuga pe scari si intra in studioul de inregistrari. HARRY, PRINDE-L! tipa si ii arunca telefonul lui Harry.
Il pinde si o ia si el la fuga, dupa ma incuie in studoio cu Zayn.
Incep sa dau cu pumni in frezatul de langa mine , pana cand mi-a venit o idee.
Imi dau seama ca Harry asculta tot ce facem noi aici, asa ca in imping pe Zayn in perete si ii pun mana la gura.
-Doamne ce bine saruti!! spun si fac eu niste sunete, prefacandu-ma ca il sarut.
-Poftim?! se aude un tipat de pe cealalta parte a usii, apoi usa se tranteste de perete. Te-ai sarutat cu el? Saruta mai bine ca mine?!?
-Nuuu,Ewwwww nu m-as saruta cu el nici daca ar fi ultimul om de pe pamant! Dar trebuia sa te fac sa deschizi usa.
-Heeii! zice Zayn suparat.
-Fara suparare, nu e ca nu te plac, doar ca nu te plac. stramb eu din nas.
***
Momentan umblu in telefonul lui Zayn pentru a srerge inregistrarea. Va intrebati cum de mi l-a dat? pai L-am legat de dulap , iar pe Harry de birou.
Dintr-o data vad ca a primit un mesaj de la ..... Acacia?! Oooo...
-Se pare ca cineva a primit un mesaj de la iubita imaginara.. spun si Zayn face ochii mari.
-NU! Nu te uita!!
"Si eu te iubesc, dar tot nu ii pot spune Mayei. Nu ar mai avea incredere in mine niciodata daca ar afla ca suntem impteuna de 5 luni si..... stii tu. -Acacia XX"
Stai ..ce? Imi ascunde lucruri?! Ce mai prietena...
_________________
Heeeeyy... imi pare rau ca nu am mai postat. Sper sa va placa acest capitol si va multumesc pentru tot! <3 <3 <3 <3 :* :* :* :* :*
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...