2-Sărutul

4.9K 205 12
                                    

Maya Harris pov.

Dimineata cand ne-am trezit mama ne pregătise niste clătite .

-Mda ...tot nu te iertam! Zice Jade uitandu-se la mama.

-Da ,nu mănânc ...eu mă duc la scoala. Jade , tu mănânci ?

-Nu , nu imi e foame ...vin cu tine! Zice Jade uitandu-se urat la mama. Pa .Continuă ea.

-Succes! Strigă mama inainte sa iesim pe usa.

...

Ajunse la scoală am mers la dulapuri dupa care ne-am mai plimbat putin prin scoala inainte de începerea orelor .

-Hei ,pisi ! Strigă un tip din spatele nostru.

Ne întoarcem usor pe călcaie si ne uitam la tipul care ne-a întrerupt "plimbarea". Era tatuat ,par buclat si destul de lung ,si avea ochi verzi . Iar langa el era un tip blond cu ochii albastri si nu prea am vazut tatuaje la el.

-Tu cine esti si ce dracu vrei de la noi? Zic eu.

-Se pare ca sunteti noi si nu cunoasteti regulile asa ca am sa va iert de data asta ....dar sa nu mai vorbească una dintre voi asa cu mine ! Zice băiatul tatuat din cap pana in picioare.

-Sau ce ,carliontatule?! Zic eu mai tupeista si fac un pas in fata.

-Crede-ma ...Nu vrei sa stii! Zice făcând cativa pasi spre mine.

-Mda ....deci zi ce dracu vrei ! Zice Jade .

-Cum te cheamă pisi? Zice tatuatul ,ignorând complet ce a zis Jade. Ok ,tipul asta chiar ma enervează.

-De ce nu o întrebi pe ma-ta? Zic nervoasă.

-Maya...eu mă duc la clasa mea ...Pa. Daca ai nevoie de mine ..imi dai mesaj !Da?

-Ok ok ...Am inteles sunt mai mica ...dar pot sa ma descurc. Zic si Jade da din cap si pleca .

-Asa deci ...Maya ..ce ar fi sa-

-Taci dracu ! Il întrerup .

-Uite care e treaba pisi ...tu de acum esti a mea ! Deci acomodeazate cu ideea.

-Nici nu stiu cum te cheamă !!

-Ma cheama Harry , frumoaso! Acum stii ..deci esti a mea.

Am vrut sa incep sa il înjur dar clopotelul a sunat. O fuck , voi întârzia la ora din prima mea zi . Si acum toti colegi o sa se holbeze la mine.
Am vazut cum Harry mergea in partea mea opusă , asta era bine ...sper sa nu am ore cu el.

Intru in clasa si o vad pe doamna de desen stând la catedra .

Mi-am scuzat întârzierea si ea mi-a raspuns cu ceva de genul: " nu e nici o problema ...deobicei elevii noi nu gasesc din prima clasa."

Dupa cam 25 de minute din ora ,usa clasei se deschide si pe ea intra nimeni altul decat Harry.

-S-a gandit si domnul Styles sa isi faca aparinta?

S-a scuzat si s-a uitat prin clasa căutând un loc liber . Fuck , langa mine e singurul loc liber! Ma priveste ranjind si se asează langa mine .

-Wow ! Zice el .

-Ce "Wow "?
-Pai ...esti frumoasa !

-Du-te dracu ! Si apropo, s-a sunat de ceva timp.

-Asa si ? Eu mereu întârzii !

-Mda ..si ce ai facut tu în jumătatea asta de ora?

-Pai ...am fumat ...ce as putea face ?!

Am facut ochii mari ...doamne ...acuma vreau si eu sa fumez ...Mersi mult Harry....!

-Nu pot sa cred ! Zice cu un rânjet pe buze .

-Ce ?!

-Pustoaica Maya fumează !

-De unde dracu stii?!

-Te rog ...fumez de ceva ani . Stiu cum reactionează oamenii cand au nevoie de niste tigari.

Eu mi-am dat ochii peste cap si am auzit clopotelul sunând .

Am iesit din lasa grăbită sa scap de "domnul Styles" !

...

Dintr-o data imi vibrează telefonul in buzunar. Il scot din buzunar si vad un mesaj de la sora mea.

"Trebuie sa raman inca 2 ore la scoală ...poti merge singura ?
- Jade <3 XX "

"Logic ca pot ! Am deja 17 ani ! Ma rog ...pa
-May. <3 XXX"

Stiu ca "May" suna ciudat .. dar asa ma porecleaza ea .

Am pornit pe jos spre casă. Pe la jumătatea drumului o mana ma opreste . Ma întorc si il vad pe Harry fumind.

-M-ai urmarit?!

-Da ...care e problema ?

-Problema e se ca esti un nesuferit si un- , nu mai apuc sa termin caci buzele lui se zdrobesc de ale mele.

...

I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum