38-Justin Smith

1.2K 76 8
                                    


Ies pe micul geam din bae si fug spre casa lui Luke. Sigur ma va primi pentru cateva nopti. Cand ajung intru fara sa mai bat la usa si ma indrept spre camera lui Luke. Intru si raman socata. In patul lui era o tipa complet goala cu Luke peste ea "satisfacundu-se",iar in camera se auzeau doar gemetele lor.

Trantesc usa si fug. De ce? De ce toti pe care ii iubesc ajung sa imi fie dusmani?! Oricun imi doream sa mor de cand m-am nascut. Acum am un motiv in plus sa imi urasc viata.

Ma uit la ceas si vad ca e 5:34 a.m . Lacrimile curgeau pe chipul meu neincetat.

Merg cu pasi mici spre casa. Ajunsa intru si cu grija inchid usa, dar cand ma intorc dau de Harry cu mainile incrucisate in piept si o fata obosita.

-Unde ai fost? Mi-am facut griji!

-Nu te priveste pe tine unde am fost! spun trecand pe langa el, eu inca avand lacrimi in ochi.

Merg in camera si ma pun in pat cu laptopul in brate.

Vad pe Facebook o cerere de prietenie. Justin Smith. Unde am mai auzit numele asta? Ma rog. Accept.

Imediat primesc un mesaj.

Justin Smith: Hei!

Eu: Mda... Hei.

Justin Smith: Ce ai patit? De ce plangi?

Eu: De unde dracu stii?

Justin Smith: Stiu tot! Acum te rog zi-mi !

Eu: Iubitul meu m-a inselet! Acum esti fericit?!

Justin Smith: Ii rup gatu' lui Luke!!

Eu: Mad.. as vrea eu...Stai. De unde stii cum il cheama?

Justin Smith: Ti-am zis ca stiu tot! Uite cum facem. Eu ii rup gatul iar tu imi dai un ...

Eu: Un ce? Un pantof?

Justin Smith: NU! Un sarut!

Eu: Fucking nici nu stiu cum arati, sau cati ani. Poate esti un pedofil care tine fete sechestrate.

Justin Smith: Am par carliontat si ochii albastri, si am 19 ani, ca tine. Si nu sunt pedofil!!!

Eu: Las-o balta! Mi-e somn. Mai vorbim, Pa!

Justin Smith: Pa pisoias! Somn usor. XXX


OK.... asta a fost cea mao cudata conversatie!

Adorm repede si am in plan sa dorm cam pana la 14:30.

***

Ma trezesc cu niste suvite de par peste fata. Stai asa! Parul meu nu e asa carliontat!

Ma ridic in fund si il vad pe Harry in parul meu, iar capul lui era in scobitura gatului meu. Am uitat sa mentionez ceva? A da ... era doar in boxeri!

Prima mea intentie a fost sa il plesnesc. dar apoi mi-a venit o idee mult mai buna! Iau o pereche de casti si i le pun pe cap, le conecrez la laptop si dau vopumul la maxim si pun cea mai zgomotoasa melodie. Isi deschide ochii instant si cade din pat, iar eu rad zgomotos.



I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum