Maya pov.
-Tu vorbesti nenorocitule? Zic dura ducandu-mi mana in spatele blugilori incercand sa ajung la pistol.
-Acum treci in camerata ! Maine avem drum lung .
-Asculta ! Niciodata sa nu te gandesti ca te voi iubi catusi de putin ...esti exact o durere in cur pentru mine!spun indreptand pistolul spre el .
In urmatoarea secunda eram imobilizata si lipita de un perete cu pistolul la tampla.
***
FUCK. Azi plec in Londra.Cea mai urata zi. Afara ploua ingrozitor.
-Maya. Cobori azi? Pierdem zborul! striga nenorocitul ala de la parter
-As vrea eu! soptesc.
E ora 9:23 iar in capul meu se deruleaza acele cuvinte:
'Stii ce ? Du-te dracu! Nu ma mai intereseaza. Nu mai vreau sa te mai vad de acum in colo!'
Dar nici nu stiu de ce imi mai bat capul .Adica e un nenorocit! nu? Oricum . Am aflat ca dragul meu Kay s-a mutat in Londra , deci o sa petrec muuultt timp cu el.
***
Harry pov.
Urcam in avion si ce sa vezi? trebuia sa stau langa Maya!
-Lou! Ce ma fac acum?
-Prindeti parul ,ia palaria asta si ochelari astia! Ai grija ce faci! eu o sa fiu cu vreo 5 scaune mai in fata. pa oaio.
Ma asez usor pe scaun si o vad uitandu-se la castile de dupa gatul meu.
-Te superi saca le imprumut putin ? Nu le ma pe ale mele.
Nu ii raspund, doar i le intind.
-Vreisa asculti cu mine? vad ca esti fan Metallica. zice aratand spre tricoul meu.
Nu apuc sa ii raspund sa imi baga o casca in ureche, pornind Master Of Puppets.
Ma mir cumde nu si-a dat seama cine sunt!
***
Maya pov.
10 ore de zbor!
Eram deja "acasa" deci...
-Acum ,te rog sa imi zic ce vrei de la mine. zic spre tata.
-Stiu ca te droghezi!Si --
Sangele mi-a inghetat in vene.
-Daca ai de gand sa ma obligi sa ma las .... mai viseaza, cazi mai e mult si bine pana cand ar trebui sa se indeplineasca aceasta dorinta!zic serioasa, dar el doar rade.
-Nu e asta. Eu lucrez cu chestii d-astea! Am un transport ce vine din alta tara si am nevoie de tine sa duci misiunea la bun sfarsit. Ochii mi se maresc brusc.
-Ce primesc in schimb?!
-Orice drog vrei cand vrei, si 50% din profit.
-75% si batem palma!
-Ughh.. bine, acum du-te la culcare, maine e transportul,si e destul de lung drumul.
STIUU.. E SUPER SCURT DAR URMATORUL O SA FIE MAI LUNG..
VA IUBESC MUUUULT!! <3 <3
(La media e doar sa muriti de ce bine arata)
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanficHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...