Harry pov.
-Dar cum?! Mi-ai spus ca nu poti ajunge. spun in timp de Emma sare in bratele mele.
-Exact de asta i-am eliberat programul, unchiul meu e seful ei. spune Maya zambind.
-Nu stiu cum sa iti multumes--
-Nu trebuia, zice razand usor.
Dar eu mai obrazinc de felulu meu *Fata de dracusor* am sarit la propriu pe ea sarutnd-o. Dar am fort intrerupti de minunata mea mana , care tusi-se fals.
-Mama , nu mai am 2 ani! spun razand
***
A fost minunata ziua , dar mama a trebuit sa plece, dar cel mai bine e ca Emma poate ramne o saptamana. Din fericire pentru mine, nu mai sunt camere libere. De ce sunt fericit? Pentru ca Emma va dormi in camera Mayei, si Maya doarme cu mine. Yeeeey.
-De ce zambesti asa? intreaba Maya privindu-ma ciudat.
-Zambeam? Pff, prostii. Nu zambeam. Cine ti-a zis prostia asta? Pfff. Minciuni. spun panicat.
-Si totui cica ai 22 de ani. Mda, nu prea cred. zice mai mult in soapta.
-Heei . Sunt si eu in camera. Ea isi da ochii peste cap si chicoteste.Eu ma duc sa fac un dus. zic.
-Nu era neaparat sa ma anunti .zice si se aseaza mai comod in patul meu.
Dupa cam 20 de minute ies din baie.
-Gata. zic.
-Doamnelor și domnilor,ne-am adunat aici pentru a inmana premiul Nobel pentru facut dus lui Harry Styles. spune ea aplaudand.
-Mersi, mersi, nu mai aplaudati va rog. Ma simt flatat. raspund.
***
Maya pov.
Ma trezesc greu si incerc sa am ridic , dar normal ca Harry nu ma lasa.
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tip din toti plamani, si reusesc sa trezesc bufonul de langa mine.
-Ce-am mai facut acum? spune speriat.
-Doar i-ati mana de pe mine pana nu ramai fara ea. spun si el isi ia mana ca ars.
Cobor in bucătărie unde Louis si Demi vorbeau si radeau. (la media Louis si Demi) O...k. Ce e cu ei doi?
Demi cand il vede roseste și se cam panicheaza. Iar in preajma lui nu mai e ea . Devine timidă. Si imi e cam greu sa vad fata care i-a spart capul unui băiat doar pentru ca nu i-a dat guma.-Ce e cu atatea râsete? Zic eu.
-Louis tocmai mi-a zis o glumă foarte buna.
-Pai sa o auzim morcovel.zic.
-De ce a trecut morcovul strada?spune el
- De ce? spun .
-Ca sa traverseze. Zice tăvălindu-se pe jos de ras,urmat de Demi.
-Bipolari. Zic in soaptă.
Scuze ca e asa scurt :* <3
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...