27- Halloween fericit! (partea 2)

1.6K 77 5
                                    

In sfarsit! HALLOWEEN! Cat asteptat ziua asta! Dar mai ales e ziua MEA!

Imi deschid ochii si vad ca Harry nu e langa mine. Asta m-a cam intristat.
M-am dus si am facut un dus dupa care mi-am luat un maieu putin larg ,pe carescrie 'Fuck You Bitch' , niste blugi negri taiati in genunci, si am iesit grabita din casa, plecand sa imi fac niste suvite albastre.

Imediat dupa ce mi le-am facut m-am dus la salonul de taruaje. Da ...sunt nebuna ... dar azi fac ce vreu ...devin majora!

-Buna ..as vrea un tatuaj cu semnul satanist pe incheietura. Cat dureaza?

-Nu mai mult de jumatate de ora ... nu ai de gand sa intrebi daca doare sau --

-Nu iti fa tu griji ...nu e primul meu tatuaj !

-Scuze atunci.

Ma asez pe unul din scaune ,iar tipul inalt vine incepandu-si "proiectul". In timp ce acul imi strabate mana , ma gandesc ce pot face azi . As putea sa ma incui in camera si sa fac spiritism ,sa chem fantome ... ne .Poete ...

-Gata tatuajul! imi itrerupe tipul ala gandurile.

-Umm.. mersi , cat de tare arata!

-Asta nu e nimic ..sa vezi peste cateva zile ! zice zambind.

Ii platesc bani pentru tatuaj si plec . Cand intru in casa , nici nu apuc sa inchid bine usa , ca Harry isi napusteste buzele peste ale mele, formanand un sarut asa dulce.

-La multi ani , baby ! si vad ca e pe jumatate de fata pictata in craniu.

-Mersi ...dar.., te rog spune-mi ca mu ai organizat nici o petrecere sau un cacat de genu asta !

-De fapt... am organizat ceva ... dar nu e cum crezi tu! Hai !

Ma trage de mana si ma taraie pana in masina .

-Unde dracului mergem?!

-Unde te duce masina mea.

Imi rotesc ochii si imi intorc privirea spre geam. Vad cum opreste in fata unei cladire abandonate. Ce mama naibi fac eu aici?! Harry ma ia de mana ,si ne indreptam spre usa si el o deschide incet. Este o casa foare mare . Harry ma duce pe acoperis, ne asezam pe marginea acoperisului, fluturand picioarele in fata si in spate si razand ca fraieri.

-Acum imi zici de ce m-ai adus aici ?... stam pe acoperis de o ora jumatate,Harry!

-Bine ,bine.. hai jos!

Cand cobor si ultima treapta in fata mea imi sare Niall, cu un cearsaf pe el ...ce mai fantoma , Jade costumata in zombi , Acacia in demon, Zayn in extraterestru ,Zoy in Doctor, Liam in Einstine... i se potriveste, Lou in moartea cu coasa, si multi alti .

-Pe bune ?! Asa speriati voi? Ok... Trebuie sa luati lectii.

Atunci o vad pe Lucky in multimea de oameni. Ma duc la ea cum o vod si oncep sa o iau la intrebari.

-Mai esti de-acord cu ce am vorbit? il mai enervezi pe Luke?

-Normal ... dar serois acum ...La multi ani ...dar nu imi dai nici o imbratisare?! O iau in brate strans si ea face la fel, dar cand in vede tatuajul , face mai rau ca mama. Ce-i cu chestia aia pe mana ta?! Tipa la mine.

-Uite ... e viata mea, sunt majora , fac ce vreau! tip si eu si plec.


I Hate My Life! Vol. 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum