Dupa ce spune asta observ ca are buza de jos spartă,pe obraz cateva zgarieturi si ochiul drept putin vânăt.
-O Doamne,Harry, cine ti-a făcut asta?!
-Luke a dat vina pe mine ca te-ai despărtit de el. Si m-a amenintat că dacă mă mai ating de tine mă omoară. Dar stai calmă. Nu mă sperie wc-ul ala uman. Deci... mă ierţi?
-Hmmm... Da. Vino aici idiotule. spun si imi deschid bratele. Vine si ma sărută lung.
Il musc de buza cand isi pune mainile pe fundul meu iar el de departeaza usor.
-Auuuu! tipa din cauza buzei sparte.
-Scuze!
-Nu-i nimic! Mi-a fost tare dor de buzele tale! zice.
-Si mie , dar hai acasa ca imi e somn.
-Hai. isi impleteste degetele cu ale mele si ma saruta pe obraz.
Cand am ajus acasa doar Demi si Louis erau acasa si se uitau la un film , iar ea isi afunda fata in pieptul lui. Dap ... se uitau la un film de groaza... si cum ea se sperie mai tare ca o mata, e de inteles. Si vad ca nu ne-au observat cand am intrat, deci m-am dus in bucatarie si am luat 2 pahare de sticla si m-am dus in tocul usii din living trantind paharele de podea, ele spargandu-se in mii de bucatele iar 'porumbei imbraisari' speriindu-se.
-Am ajuns acasa. zic simplu dupa plec in camera mea.
M-am trantip in pat si incercam sa adorm ,dar cineva intra in camera . Mda, trebuia sa ma astept la asta. Harry. Vai de capul meu, e doar in boxeri!
-Ce vrei ? intreb nervoasa.
-Ce am mai facut de esti suparata pe mine?!
-Nu ma lasi sa dorm! tip.
-Bine ...Hai sa dormim. zice si sare peste mine si ma saruta de "noapte buna".
***
Harry pov.
Ma trezesc si vad ca e ore 10.
O, Fuck .. la 11 este un interviu important. Sar ca ars din pat si ma duc sa am pregatesc.
-Ce e? intreaba Maya.
-Scuze iubito! Nu am vrut sa te trezesc, dar eu si baieti avem un interviu important.
-E ok. Distrativa. spune apoi isi pune iar capul in perna.
-Dar ..... si tu trebuie sa vii.
-Ughhh!! se ridica din pat si merge la dulap luandu-si niste haine si plecaind in baie.
Eu m-am imbracat ca de obicei. Blugi negri taiati , tricou negru si niste tenisi albi.
Maya a iesit dinbaie cu o pereche de pantaloni negri ,un maieu gri si niste botine pana in genunchi.
*** La interviu.
-Deci ... baieti, nu aveti vreo iubita? intreaba prezntatoare ,Megan. Eu ma uit in culise si o vad pe Maya dand din cap negativ.
-Pai eu o am pe Jade. Zice Niall zambind.
-Tu, Liam? spune Megan.
-Nimic inca. zice zambind.
-Louis? Continua ea.
-Da .. am o iubita. Demi Perez. ii raspunde.
-Zayn , dar tu?
-Eu momentan incerc sa castig o fata.
-Iar tu Harry? Nu imi spune ca nu ai facut nici o cucerire.
Ma uit inca o data la Maya care dadea din cap speriata sa nu zic de ea.
-Umm .. da am o iubita. zic cu un zambet mareeee pe fata.
Maya pov.
Esti mort Styles!!
CITEȘTI
I Hate My Life! Vol. 1
FanfictionHarry Styles si Niall Horan, controlează intr-un fel scoala cu prietenii lor, Liam si Louis. Harry si Niall fiind sefii. Dar ce se va intampla cand doua fete noi isi vor face aparitia,avand aceeasi reputatie de fete rele? Oare vor rezista tentatiilo...